  • 11. Data: 2007-11-19 22:36:21
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > Czyli wg ciebie nalezy odczekac, az piguly nie bedzie mozna juz wziac i
    > wykonac zabieg? To bedzie dla kobiety lepsze? Na zlosc seksitowskim
    > swiniom?

    nie bede odpowiadac na tak niskie teksty.
    p.

  • 12. Data: 2007-11-19 22:37:01
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > "Zasada jest prosta. Chce ci się opiekować starą babcią albo teściową to
    > jej sobie nie zabijaj, ale innym nie zaglądaj do szafy i przydomowego
    > ogródka".

    nie ma to jak porownac moje wlasne komorki do babci,gratuluje
    wyobrazni,meska logika.
    p.

  • 13. Data: 2007-11-19 23:11:35
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Mon, 19 Nov 2007 23:36:21 +0100, pamana napisał(a):

    > nie bede odpowiadac na tak niskie teksty.

    A szkoda, bo ciekawi mnie nawet co w tej durnej 'feministycznej' pale
    siedzi :>

    --
    marcin

  • 14. Data: 2007-11-20 00:12:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    d.googlegroups.com
    r...@v...pl <r...@v...pl> pisze:

    > czy jakikolwiek gwałt jest dopuszczalny?
    Nie.

    > czy jest jakieś USPRAWIEDLIWIENIE dla takiego czynu??
    Nie, ale mogą zachodzić okoliczności wyłączające częściowo lub całkowicie
    odpowiedzialość.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-11-20 00:17:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fhs3t6$qid$1@atlantis.news.tpi.pl mz <l...@w...pl>
    pisze:

    > Czyli gwałt do aborcji ?
    > Chcesz zabić dziecko
    On raczej nie ma na myśli zabicia dziecka tylko tzw. "przerwanie ciąży"
    będące w istocie usunięciem wczesnego płodu (lub embrionu).

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-11-20 06:26:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Baltazar napisał(a):

    > W pierwszym poście była mowa o *kobiecie* - 12-latka nie jest kobietą. ;)

    a co to zmeinia w kwestii tego 'dziecka' ?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 17. Data: 2007-11-20 06:54:40
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > nie ma to jak porownac moje wlasne komorki do babci,gratuluje
    > wyobrazni,meska logika.

    Nie komórka tylko dziecko. Z duszą. Gratuluję wyobraźni, smutna logika.

  • 18. Data: 2007-11-20 06:55:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czyli wg ciebie nalezy odczekac, az piguly nie bedzie mozna juz wziac i
    > wykonac zabieg? To bedzie dla kobiety lepsze? Na zlosc seksitowskim
    > swiniom?

    zanim zaczniesz pierdzielic podobne smutki, przeczytaj co odpisalem andrzejowi

    > Pizdnij sie w leb durna babo

    zacznij stosowac tak dobre rady od siebie

  • 19. Data: 2007-11-20 06:57:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > "Zasada jest prosta. Chce ci się opiekować starą babcią albo teściową to jej
    > sobie nie zabijaj, ale innym nie zaglądaj do szafy i przydomowego ogródka".

    ok, a teraz podaj cechy wspolne zygoty i dosroslego swiadomego czlowieka, cechy
    wspolne na poziomie wyzszym niz komorkowy i odrozniajace czlowieka od
    rosliny/zwierzecia

  • 20. Data: 2007-11-20 07:47:22
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > Nie komórka tylko dziecko. Z duszą. Gratuluję wyobraźni, smutna logika.

    Wyobrazni to zdecydowanie trzeba pogratulowac tobie. Ja mam mniejsza wiec
    poprosze o pare wyjasnien. od ktorego momentu jest ta dusza? od
    zaplodnienia? kto ja mial? plemnik czy moja komorka jajowa? A moze po
    polowie? A jak rodzice plodu sa niewierzacy to plod ma dusze? W przypadku
    ciaz mnogich to kazdy plemnik mial wiecej niz jedna dusze czy co? Juz
    pomijam ze ok 50% tych dusz samoczynnie porania sie w pierwszym miesiacu po
    zaplodnieniu. To dopiero rzez niewiniatek

    HaNkA