  • 21. Data: 2008-02-01 12:05:30
    Temat: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: "Krajan" <s...@p...onet.pl>

    "Mr Internet" <a...@a...pl> wrote in message
    news:fnv1ci$j9t$1@news.onet.pl...

    > wpasc bez nakazu? w sprawi eniezagrazajacvej zyciu? znaczy policja
    > przekroczyla swoje uprawnienia i powinna za to sowicie beknąć.

    Nakaz dostał później jak już mu komputer zabrali.

    > policja na blache moze wejsc tylko w przypadku powaznego podejrzenia
    > przestepostwa, np. gdy kogosmordują a nie w celu przeszukanai kompa
    > pirackiego

    A gdzie to jest napisane?

    Kr.

  • 22. Data: 2008-02-01 12:15:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Czyli prawdopodobnie handlowal tym. Poza tym - komputer w domu jest ogolnie
    > dostepny - nikt z domownikow nie przyznaje sie do zlamania prawa czyli masz
    > przestepstwo de facto bez sprawcy bo zeby kogokolwiek posadzic za owe mp3
    > nalezaloby udowodnic ze to ta osoba je sciagnela. jesli w domu jest kilka
    > osob to jak sobie to wyobrazasz? Krotka pilka "ja nie sciagalem" kto
    > sciagal? "nie wiem" albo "odmawiam skladania zeznan mogacych obciazyc
    > czlonka najblizszej rodziny", Niech sobie sami znajda osobe, ktora sciagnela
    > akurat te mp3 czy ten film :-)

    http://prawo.vagla.pl/node/7690

    j.

  • 23. Data: 2008-02-01 12:18:29
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 1 Lut, 12:45, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Dokładnie uzyskałeś *egzemplarz* utworu. A potem go utraciłeś.

    Nie utracilem. Mam go na dysku.

  • 24. Data: 2008-02-01 12:22:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > Nie utracilem. Mam go na dysku.

    Dysk to jest chyba już inne pole eksploatacji.

    j.

  • 25. Data: 2008-02-01 12:26:04
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> naskrobał/a w

    > Myślisz, że każdy członek rodziny ma inny? ;)

    PESEL, IP, co za róznica? ;)

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 26. Data: 2008-02-01 12:30:52
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 1 Lut, 13:22, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Dysk to jest chyba już inne pole eksploatacji.

    Nosnik nie mam nic wspolnego z polem eksploatacji.
    Moge trzymac utwor w dowolnej dogodnej dla mnie formie - to jest caly
    czas ten sam egzemplarz utworu.

  • 27. Data: 2008-02-01 12:40:34
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 04:30:52 -0800, KRZYZAK napisał(a):

    > Nosnik nie mam nic wspolnego z polem eksploatacji. Moge trzymac utwor w
    > dowolnej dogodnej dla mnie formie - to jest caly czas ten sam egzemplarz
    > utworu.

    Tylko na tyle, na ile dopuszcza to art. 23(1) pkt 2 pr.aut. W pozostałym
    zakresie oczywiście jest to odrębne pole eksploatacji.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie

  • 28. Data: 2008-02-01 12:41:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > Nosnik nie mam nic wspolnego z polem eksploatacji.
    > Moge trzymac utwor w dowolnej dogodnej dla mnie formie - to jest caly
    > czas ten sam egzemplarz utworu.

    Moim zdaniem nie jest bo musiales go skopiowac na dysk z oryginalnego
    nosnika - czyli zwielokrotniles utwor technika kopiowania ;)

    j.

  • 29. Data: 2008-02-01 12:42:11
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik Krajan napisał:

    > "Mr Internet" <a...@a...pl> wrote in message

    > Nakaz dostał później jak już mu komputer zabrali.

    > A gdzie to jest napisane?

    Hmmm, rok temu byl tu podsobny watek i tam wszystkie odnosniki. Ale jak
    sobie przypomne to napisze.

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 30. Data: 2008-02-01 12:46:20
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "FiONA" <1...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Lol blondi.