  • 11. Data: 2006-06-09 13:06:15
    Temat: Re: 5+1 gratis
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e6bphk$9ij$1@inews.gazeta.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > jakiegoś
    >
    > To o czym piszesz, to jest kwestia dowodowa. gdyby to było napisane na
    > jakiejś tam kartce, to faktycznie można by było się zastanowić, na ile
    > jest to ważna informacja. Ale skoro to nadruk na fabrycznym
    > opakowaniu, to przecież nie ma wątpliwości, że był w chwili
    > wystawienia towaru do oferty.

    To nadal będzie kwestia dowodowa. Na przykład w sąsiednim dyskoncie stoi
    towar na paletach, cena wisi wyżej i jest od sztuki, a opakowania
    zbiorcze są porozcinane...

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 12. Data: 2006-06-09 16:31:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    stoi
    > towar na paletach, cena wisi wyżej i jest od sztuki, a opakowania

    No i ...? Bo nie widzę problemu. Nie napisaęłś, czy jest napis "5+1
    ...", czy nie ma.

  • 13. Data: 2006-06-12 10:26:11
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e6c7u7$5k6$1@inews.gazeta.pl>,
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > na
    > ile
    > stoi
    >
    > No i ...? Bo nie widzę problemu. Nie napisaęłś, czy jest napis "5+1
    > ...", czy nie ma.

    Jest, na porozcinanych (zniszczonych) opakowaniach zbiorczych. Na mój
    gust to podpada pod art. 71 kc. ("inne informacje").