  • 61. Data: 2017-06-12 14:49:01
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 14:33:18 +0200, Trefniś napisał(a):

    > I tak to elektorat z d e c y d u j e w wyborach, czy PiS dobrze
    > obsadza stanowiska.

    Głęboko wierzę, że tak właśnie będzie, a przede wszystkim, że kolejne
    wybory się odbędą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 62. Data: 2017-06-12 14:52:56
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 14:28 rg <n...@o...pl> pisze:

    > Mon, 12 Jun 2017 10:49:14 +0200, w
    > <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś

    > A do której? Do obecnej partyjnej? :)

    Nie wiecie, jaka była prokuratura po II Wojnie Światowej aż do teraz?
    Na grupie prawnej powinniście wiedzieć, że Schetyna zapowiedział walkę
    "ulicą i zagranicą", na pewno uda się pozwać Rzplitą. Tusk pomoże, ale
    musicie się spieszyć!

    --
    Trefniś

  • 63. Data: 2017-06-12 14:55:15
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 14:27 rg <n...@o...pl> pisze:

    > Sun, 11 Jun 2017 17:56:37 +0200, w
    > <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś

    ka

    > Oczywiście, że nie są. Przynajmniej nie do zarządzania wielką firmą
    > ubezpieczeniową?

    > Myszki też widzisz?

    > Gadasz bzdury. Nie jest żadną tajemnicą, że Sadurska dostała stołek,
    > ponieważ
    > Rydzyk ma pewną pulę stanowiska do obsadzenia i to właśnie się stało.
    > Pewnie i
    > tak ma najlepsze kwalifikacje na to stanowisko z wszystkich
    > biernych-miernych-ale-wiernych.

    O wszystkim zdecyduje elektorat.

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/sondaz-ekshumac
    je-pograzyly-platforme_1000897.html

    --
    Trefniś

  • 64. Data: 2017-06-12 14:57:57
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 14:49 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Głęboko wierzę, że tak właśnie będzie, a przede wszystkim, że kolejne
    > wybory się odbędą.

    Co do tego jesteśmy obaj zgodni.

    Ale różnimy się co do drugiego - eliminacja, lub chociaż marginalizacja PO
    leży IMHO w głębokim interesie Polski.

    --
    Trefniś

  • 65. Data: 2017-06-12 15:01:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-06-12 o 13:04, J.F. pisze:

    >Na szczeblu lokalnym czasami jest możliwość, ale jak napisałem
    >również muszą sie znać i wiedzieć, że da się dogadać, co już znacznie
    >utrudnia,

    I tak sie dogadali, ze potem Prezes musi mowic, ze wybory sfalszowane
    ?
    No, za grubsza gotowke moze i mozliwe.

    Ale predzej bym podejrzewal, ze czlonkowie komisji z PiS razem wyszli
    na obiad :-)

    Tak czy inaczej - Pis wyznaczyl swoich ludzi na czlonkow, w komisjach
    byli ... ale wybory na pewno byly sfalszowane.

    J.

  • 66. Data: 2017-06-12 15:07:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 14:57:57 +0200, Trefniś napisał(a):

    > eliminacja, lub chociaż marginalizacja PO
    > leży IMHO w głębokim interesie Polski.

    Niepotrzebnie utożsamiasz Polskę ze swymi mocodawcami z Nowogrodzkiej.
    Przede wszystkim jednak, cieszę się, że - przynajmniej przy obecnych
    sondażach - Człowiek z Drabinką planuje kolejne wybory.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 67. Data: 2017-06-12 15:08:47
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Trefniś <t...@m...com> pisze:

    > Naprawdę sądzisz, że usenet "wypracuje" wygraną Platformy w wyborach???
    > Przecież umiera, ostatni oddech to hejt, z którym PO tak dzielnie
    > chciała walczyć za pomocą brutalniejszego hejtu.
    > Co było widać nawet w tym wątku.
    > Hejtem PO przegrała też wybory prezydenckie i parlamentarne.
    > Nawet Michnik dołączył wizją Komorowskiego, który musiałby po pijanemu
    > na pasach zabić ciężarną zakonnicę, żeby przegrać z Dudą.
    > Wszystkie zakonnice przeżyły :)

    Michnik (Adam) był "nieprecyzyjny". Nie dodał "i nie dałoby się tego
    zatuszować do wyborów". W końcu nawet sprawę Igora Stachowiaka dało się
    tuszować _długo_ (rok).

    A wracając do sprawy: chciałbym zobaczyć takie doniesienie do
    prokuratury którego by "Ziobryści" nie olali z palcem w dupie
    i to bez wyraźnego naciągania przepisów. Chciałbym zobaczyć opozycję
    która ciągnęłaby by (potem?) sprawę "na koszt *własny* ". Pokażecie?!

    Może+ ta pani nie jest najlepszym kandydatem. W porównaniu do innych
    kandydatów których mianowano teraz *i wcześniej* nie jest na pierwszy
    rzut oka straszliwie niekompetentna. Wiec przynajmniej przy atakach
    warto podkreślać *zawsze* wyjątkowość firmy i stanowiska wykluczające to
    co by (niestety) uszło dla "wiceprezesa publicznych wychodków w Pipidówce".

    --
    A. Filip

  • 68. Data: 2017-06-12 15:13:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 15:01, J.F. pisze:

    > I tak sie dogadali, ze potem Prezes musi mowic, ze wybory sfalszowane ?
    > No, za grubsza gotowke moze i mozliwe.

    A to co prezes mówi to zupełnie insza inszość... Ja w te prezesowskie
    oskarżenia na fałszerstwa raczej nie wierzę, tym bardziej na skale,
    którą podał. Po prostu pokazałem, że ogólnie fałszerstwa są mało
    prawdopodobne (próby fałszerstw to inna para kaloszy), a jeśli już to
    musiały by być to komisje, gdzie ludzie się znają. I jak napisałem, jak
    ktoś nie wierzy, niech wkręci się przy wyborach do komisji, sam zobaczy.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 69. Data: 2017-06-12 15:16:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-12 o 14:57, Trefniś pisze:

    > Co do tego jesteśmy obaj zgodni.
    >
    > Ale różnimy się co do drugiego - eliminacja, lub chociaż marginalizacja
    > PO leży IMHO w głębokim interesie Polski.

    Jak dla mnie to marginalizacja całego POPiSoPSLD jest w interesie
    Polski. Przynajmniej tych partii w takim wydaniu jak są teraz.

    --
    http://kaczus.cba.pl/index.php/kategorie/ogolne/21-f
    ilozofia-systemu.html

  • 70. Data: 2017-06-12 15:23:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Jun 2017 15:08:47 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Może+ ta pani nie jest najlepszym kandydatem. W porównaniu do innych
    > kandydatów których mianowano teraz *i wcześniej* nie jest na pierwszy
    > rzut oka straszliwie niekompetentna.

    Trudno zaprzeczyć, że jest lepsza od Misiewicza.
    Jak na pisowskie standardy to bardzo wiele. Widać, że partia się
    cywilizuje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek