  • 1. Data: 2008-03-17 07:49:46
    Temat: 3 razy reklamowane drzwi i nadal sie psuja i co dalej ?
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam moja firma zamowila drzwi roletowe przemyslowe
    z systemem sterowania drzwi te zapsuly sie juz 3 razy , 3 razy przyjehal
    serwis i byly naprawione po czym zepsuły się znów.
    Moje pytanie jest takie co ja moge w takiej sytuacji zrobic?
    - zarządać wymiany na nowe?
    - zarządać odszkodowania za zbyt długie postoje zakladu bez ffunkcjonujacych
    drzwi ?
    jakie inne kroki prawne w tej sprawie moge podjąc do jaki odowolac sie aktów
    prawnych ,
    z dziedziny prawa konsumenckiego, handlowego ? itd /

    z góry piekne dziekuje