  • 1. Data: 2007-07-16 12:39:35
    Temat: 3 miesięczne wynagrodzenie....
    Od: "Krzysztof" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    w pozwie do Sądu przeciwko mojemu Zakładowi wnosze o odprawe pieniężna w
    wysokości 3 miesięcznego wynagrodzenia. Czy wliczone tu będą premie dodatki
    czy tylko płaca zasadnicza? Co będzie jeśli wpisze kwote wyrażoną razem z
    dodatkami, a sąd powie ze liczy się tylko 3x zasadnicza? Mój pozew wogóle
    będzie nieważny jako całość, czy wtedy będę mógł zmniejszyć tylko do
    zasadniczej?

    Dziękuje i pozdrawiam!
    Krzysztof

  • 2. Data: 2007-07-16 12:54:00
    Temat: Re: 3 miesięczne wynagrodzenie....
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 16 Lip, 14:39, "Krzysztof" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > dodatkami, a sąd powie ze liczy się tylko 3x zasadnicza? Mój pozew wogóle
    > będzie nieważny jako całość, czy wtedy będę mógł zmniejszyć tylko do

    W pozwie mozesz wpisac i 100 milionow, ale tak czy inaczej to do sadu
    bedzie nalezec decyzja o tym czy w ogole nalezy Ci sie odszkodowanie i
    jakie