  • 1. Data: 2002-03-09 10:20:28
    Temat: 2 etaty - jest to możliwe?
    Od: "JarekS" <s...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie:
    W pewnej firmie jestem zatrudniony na umowę o pracę w wymiarze - pełen etat.
    Aktualnie jestem na jednomiesięcznym wypowiedzeniu, ktore kończy się 31
    marca. W rzeczywistości pracy tej nie świadczę, gdyż firma zgłosła wniosek o
    upadłość, a siedziba firmy jest zamknięta. W tym miesiącu inny pracodawca
    proponuje mi zawarcie umowy o pracę począwszy od 15 marca.
    Na jakich warunkach moge zostać zatrudniony przez drugiego pracodawcę? Czy
    może to być umowa o pracę na pełen etat? Jeśli nie, to jak taka umowa
    powinna wyglądać?

    JarekS