    From: DOSik <d...@W...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: 18 lat?
    Date: Tue, 06 Jan 2004 16:33:49 +0100

    Witam.

    Zadaje pewnie głupie pytanie, ale dzieje się tak tylko dlatego, że
    zostałem wprowadzony w błąd. Otóż jedni twierdzą, że 18 lat uzyskuje się
    z chwilą ich ukończenia; inni - że z chwilą rozpoczęcia.

    Mam więc pytanie: od kiedy wg polskiego prawa mogę ubiegać się o dowód
    osobisty (ergo: kiedy będę miał owy wiek 18 lat), jeśli jestem urodzony
    14 listopada 1987r.?

    Z góry dziękuję, przepraszam za infantylność, ale sam straciłem już
    głowę.

    --
    Pozdrawiam, ap.