eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupyWyniki wyszukiwania

Szukana fraza: Autor: pilocik <p...@n...pl>
Znaleziono: 24 wiadomości


  • Re: piekielny klient - długie

    2011-03-02 21:37:27 autor: pilocik

    W dniu 2011-03-02 22:34, to pisze: > begin pilocik > >> Wszystkie te informacje są znane klientom PRZED naprawą, i każdy >> podpisuje na zleceniu naprawy, że AKCEPTUJE ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

  • Re: piekielny klient - długie

    2011-03-02 21:44:49 autor: pilocik

    W dniu 2011-03-02 22:39, to pisze: > begin pilocik > >> Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć : Koszt robocizny jak również i >> ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

  • piekielny klient - długie

    2011-03-02 20:05:04 autor: pilocik

    Witam wszystkich. Problem z jakim piszę dotknął mnie pierwszy raz choć w branży usługowej działam już od wielu lat. Klientka dostarczyła do serwisu urządzenie do naprawy. Dodam ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

  • Re: piekielny klient - długie

    2011-03-02 20:16:39 autor: pilocik

    W dniu 2011-03-02 21:09, Dysiek pisze: > Tak poza tematem to strasznie duzo. Wyobraz sobie warsztat samochodowy, > ktoremu oddajesz auto i wycenia ci robocizne na 3000 zl a ty nie ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

  • Re: piekielny klient - długie

    2011-03-02 20:27:40 autor: pilocik

    W dniu 2011-03-02 21:19, Jacek pisze: > a dałeś jej ekspertyze na piśmie za pokwitowaniem lub paragon? > sorry, ale pracuje w firmie gdzie wspomagam sie kilkoma serwiami > ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

  • Re: piekielny klient - długie

    2011-03-02 21:31:47 autor: pilocik

    > Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem > naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i > tak płaci ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

  • Re: piekielny klient - długie

    2011-03-02 21:34:40 autor: pilocik

    > To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac > orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja > na ludziach chuje zajebane. > ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

  • piekielny klient - część 2

    2011-03-04 21:44:01 autor: pilocik

    Z racji tego, że poprzedni wątek rozrósł się znacznie - choć nie zawsze w temacie - pozwoliłem sobie rozpocząć kolejny temat. Dla przypomnienia tym, którzy nie doczytali lub nie ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

  • Re: piekielny klient - długie

    2011-03-04 21:54:11 autor: pilocik

    > Mam dziwne wrażenie, że niektóre serwisy mylą ekspertyzę z wyceną. > Każdy klient ma prawo poznać cenę usługi przed jej wykonaniem, oddaje > Ci sprzęt, Ty go ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

  • Re: piekielny klient - część 2

    2011-03-04 23:24:59 autor: pilocik

    > Cytat z poprzedniego wątku: > "Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok. > 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to ... [ więcej ]

    grupa: pl.soc.prawo

strony : [ 1 ] . 2 . 3

Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1