-
Wakacje 2012 a prawa konsumentów
... ceny w hotelach i innych ośrodkach noclegowych jest standard obsługi, wyposażenia i wyżywienia. W przypadku hoteli określają go gwiazdki - oznaczenia, pomagające kategoryzować obiekty hotelowe. Gwiazdki nie mają wyłącznie formalnego czy ozdobnego charakteru, wiąże się z nimi odmienny standard i ceny. Za każdą gwiazdkę płacimy więcej. Dlatego ...
-
Prawa konsumenta nie mają urlopu. Co warto wiedzieć przed wakacjami?
... utyskują przede wszystkim na zastane w hotelu warunki, złą jakość obsługi i kiepską organizację wyjazdu. Niektóre ze zgłoszeń stanowią podstawę wszczęcia ... wylotu i przylotu, standard i położenie hotelu, wycieczki fakultatywne, ubezpieczenie. Gdy się zmienią, możesz zrezygnować z wyjazdu i odzyskać wpłacone pieniądze. Niższy standard hotelu? Reklamuj! ...
-
Polski sklep internetowy we Włoszech: jak się przygotować?
... klientów i sprawienia, aby wracali na kolejne zakupy, w procesie dostarczenia produktu i obsługi ewentualnych zwrotów. Przetłumaczenie prostej strony internetowej, np. strony ... włoskim. Treści na stronie, formy kontaktu, metody dostawy, metody płatności, standard obsługi - to wszystko musi być dostosowane do przyzwyczajeń konsumentów. Cash ...
-
Aplikacje mobilne w walce z COVID-19 a ochrona danych
... technologii. Szczególnie warto wziąć pod uwagę sytuację osób starszych, które jeśli posiadają smartfona, to pod rygorem odpowiedzialności karnej, mają obowiązek obsługi aplikacji – komentuje mec. Agata Jaczyńska, adwokat w kancelarii Chałas i Wspólnicy. Podobnie samo rozporządzenie RODO stanowi, że zgodne z prawem będzie przetwarzanie, które ...
-
Sygnalista w firmie - nowe obowiązki pracodawców już od tego roku
... pewien, że zgłaszając nieprawidłowość może liczyć na anonimowość i nie poniesie negatywnych konsekwencji. Ważne jest też, by zespół dedykowany do przyjmowania i obsługi zgłoszeń wiedział, że żadne zgłoszenie nie może pozostać bez odpowiedzi, tak by zgłaszający wiedzieli, że ich sygnały są traktowane poważnie ...
-
Hotelowe gwiazdki: hotel 5-gwiazdkowy nie zawsze luksusowy?
... zależy od wielu czynników, takich jak lokalizacja hotelu, wielkość i standard pokoi, kompetencje obsługi czy jakość wyposażenia, a także otoczenie, w którym dany obiekt ... duże sieci hotelowe – bez względu na położenie, ilość gwiazdek oznacza konkretny standard. Choć system gwiazdkowy ma ułatwiać rozpoznanie poziomu oferowanych usług, to w praktyce nie ...
-
Wyjazdy wakacyjne: poznaj swoje prawa
... obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych. Przed wyjazdem warto zwrócić się do organizatora imprezy lub bezpośrednio do przedsiębiorcy świadczącego usługi z prośbą o przedstawienie dokumentu potwierdzającego zaszeregowanie do określonego rodzaju i kategorii. Pamiętaj – decydując się na urlop zagraniczny dopytaj o rzeczywisty standard hotelu ...
-
Kompendium wiedzy na wakacje 2016
... do informacji przekazywanych przed wyjazdem boi się 16 proc. a złej obsługi na miejscu - 11 proc. badanych (poprzednio w obu przypadkach po 10 ... o świadczenie usług turystycznych powinna określać m.in. miejsce pobytu, termin rozpoczęcia i zakończenia wycieczki, standard hotelu, posiłków oraz rodzaj środka transportu. Jak składać reklamację? Poprawia ...
-
Dyrektywa EAA - za niespełnienie wymagań grzywna w wysokości nawet 81 tys. zł
... dostępności oferowanych produktów i usług. Wdrożenie EAA to nie tylko obowiązek prawny, ale szansa na poprawę jakości obsługi dla wszystkich. Dostępność cyfrowa i technologiczna to nie przywilej – to standard, który powinien obowiązywać każdego dostawcę usług. - komentuje mecenas Magdalena Szczepanek z kancelarii prawnej Causa Finita Szczepanek ...
-
Sklep internetowy z bezpiecznym systemem płatności
... internetowych zakupów nie tylko oszczędności finansowych, ale także szybkości i jakości obsługi, na co ogromny wpływ ma wygodny i bezpieczny system umożliwiający płatności ... płatności elektronicznej, ale zawsze wybierajmy tylko takich agentów rozliczeniowych, których jakość i standard usług pozwoli nam spać spokojnie i nie martwić się o to, że ...
-
Prawa konsumentów w hotelach
... tematem, który zawsze wzbudza dyskusje i najczęściej są one uzasadnione, jest standard obiektów hotelowych. W zależności od tego, do jakiego kraju jedziemy, liczba ... o zakresie świadczonych usług wraz z podstawowymi cenami oraz informacje o przystosowaniu obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych. A Piotr Woś z serwisu eSKY.pl dodaje: Jeżeli komuś ...
-
Kradzież w hotelu? Zobacz, jakie prawa ci przysługują
... , to ich łupem może także paść dobytek pozostawiony w hotelu, czy pensjonacie. W tym ostatnim przypadku turysta nie jest jednak bezbronny - od obsługi hotelowej może wymagać nie tylko komfortu i odpowiedniego standardu, ale również dbałości o bezpieczeństwo pozostawionych w pokoju rzeczy. Jak podkreślają eksperci D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń ...
-
Prowadzisz sklep internetowy? Poznaj Amazon Brand Registry
... narzędzi: Opcji hurtowego przeszukiwania serwisu za pośrednictwem kodów ASIN Amazon Standard Identification Number) i adresów URL; Łatwiejszego przeszukiwania list produktów wystawionych do ... pozytywnie, Amazon prześle nam kod weryfikacyjny. Należy odesłać go do biura obsługi Amazona i w ten sposób zakończyć proces zgłoszeniowy. Wszystko odbywa się ...