-
E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?
... będące w posiadaniu administratora danych, przetwarzane są w celu … (cel przetwarzania danych, np. marketing własnych produktów i usług) i nie przewiduje się ich przekazywania podmiotom trzecim ... do ofert przesyłanych drogą mailową. Dotyczą one w równym stopniu wiadomości SMS, portali społecznościowych oraz komunikatorów internetowych. Pamiętajmy o ...
-
4 kroki dla przedsiębiorców i marketerów po wejściu w życie Prawa Komunikacji Elektronicznej
... Oto cztery kluczowe kroki dla przedsiębiorców i marketerów. 1. Sprawdź zgody na marketing i ich zgodność z nowym prawem Każda firma wysyłająca informacje handlowe ... do użytkowników. Mogą to być: automatyczne e-maile promocyjne, wiadomości SMS, powiadomienia generowane przez urządzenia z technologią beacon lub Bluetooth. Brak zgody na korzystanie ...
-
Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta
... wyrażenie „telekomunikacyjne urządzenie końcowe” oznacza telefon, pocztę elektroniczną lub faks. Marketing za ich pomocą jest niedozwolony bez uprzedniej zgody odbiorcy. Zgoda ... urządzeń niewymagających ludzkiej ingerencji np. w postaci masowego rozsyłania sms. Niedopuszczalne jest również korzystanie przez przedsiębiorcę z automatycznie nagranych ...
-
Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy
... lub rozwiązanie umowy o pracę powinno nastąpić na piśmie. Tego wymogu nie spełnia oświadczenie pracodawcy złożone przez Skype, inny komunikator internetowy, SMS czy mailowo. Oświadczenie o wypowiedzeniu lub rozwiązaniu umowy o pracę złożone pracownikowi w ten sposób jest wadliwe, co może rodzić po stronie pracownika ...