-
Umowa wdrożeniowa i serwisowa - specyfika
... . Po tym okresie oferowane są usługi serwisowe, za które przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. To bardzo istotna część umów informatycznych, gdyż postęp techniczny idzie w bardzo szybkim tempie i ważne jest, aby nasze rozwiązania były z nimi kompatybilne. Klauzule o poufności, jako sposób ochrony przed nieuczciwą konkurencją ...
-
Praktyki rynkowe dyskryminują konsumentów
... zakupił telewizor w supermarkecie w Holandii. Po tym jak zauważył wady sprzętu zdecydował się reklamować towar na podstawie gwarancji producenckiej. Polski serwis techniczny odmówił wykonania naprawy, gdyż nie honorował gwarancji wystawionych przez holenderskie podmioty. Konsument z Irlandii został poinformowany przez polskie biuro podróży, że ...
-
Prawo autorskie a odpowiedzialność za wady oprogramowania
... . Odpowiedzialność za wady programu komputerowego w braku regulacji umownej: Już na wstępie należy stwierdzić, że ze względu na swoją specyfikę, wysoce techniczny charakter oraz skąpą regulację ustawową strony umów o stworzenie i korzystanie z oprogramowania powinny dążyć do jak najbardziej szczegółowego określenia zasad tej odpowiedzialności ...
-
Kiedy zapłata za godziny nadliczbowe?
... ds. eksploatacji Rejonu Wschód w spółce C.. Do jego obowiązków należały m.in.: nadzór techniczny nad majątkiem spółki i zabezpieczenie tego majątku, zapewnienie właściwych warunków pracy ... zdaniem sądu - jako praca w godzinach nadliczbowych. www.KadryOnline.pl - Serwis specjalistów ds. personalnych. Praktyczne wskazówki dotyczące prawa pracy ...