-
Masz sklep na Facebooku? Nie łam prawa!
... ostatnio badania wskazują, że znakomita większość e-sprzedawców (86 proc.) wykorzystuje media społecznościowe do promowania swoich produktów. Czy jest to opłacalne? Zdecydowanie ... zakupowe znajomych opublikowane na Facebooku, Twitterze czy Pintereście. W lipcu 2014, Facebook wprowadził eksperymentalną wersję przycisku ,,Kupuję to”, a kilka ...
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
... oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.). Ustawa z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 168). Ustawa z dnia 30 maja ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, oznaczanie reklam, UOKiK, social media, post sponsorowany, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing, reklama alkoholu, reklama alkoholu w internecie, Omnibus -
Reklama online zgodna z prawem. O czym trzeba pamiętać?
... oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.) Ustawa z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 168) Ustawa z dnia 30 maja ...
-
Spory konsumenckie: polubowne rozstrzyganie online
... wdrożenie dyrektywy ADR. Oznacza to, że wysokiej jakości podmioty pozasądowe ADR powinny być dostępne na całym terenie UE w drugiej połowie 2014 r. Wspólna ogólnounijna platforma dla internetowego systemu rozwiązywania sporów zostanie w pełni uruchomiona sześć miesięcy po tym terminie (tzn. na początku 2015 ...
-
Mediacje – zasada poufności
... zasady zachowania poufności w mediacji. Zasada poufności w mediacji – jak było Zgodnie z treścią art. 183 4 ustawy z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. z 2014 poz. 101), w brzmieniu sprzed nowelizacji „Mediator jest obowiązany zachować w tajemnicy fakty, o których dowiedział się w związku z prowadzeniem mediacji, chyba że strony ...
-
Ile kosztuje własna firma?
... VAT-UE – 170 zł. Opłata ta zostanie zlikwidowana w 2015 roku, jednak w roku 2014 obowiązuje ona nadal, rejestracja szczególnej formy działalności, np. spółki jawnej: ... biurowe, czynsz za lokal, pomieszczenie biurowe lub halę produkcyjną, opłaty za media (prąd, woda, gaz) związane z użytkowaniem pomieszczeń, w których jest prowadzona działalność, ...
-
Działalność gospodarcza podjęta już w chwili rejestracji firmy? Jak to zrobić?
... kadry, a następnie rozpoczęcie rekrutacji z odpowiednim wyprzedzeniem, określenie jakie media będą potrzebne dla prowadzonej działalności, zapewnienia ruchu przedsiębiorstwa (ciągłości) oraz jakich ... działalności opodatkowanej. Zgodnie z art. 86 ust. 1 ustawy z dnia 11.03.2014 r. o podatku od towarów i usług, w zakresie, w jakim towary i usługi ...
-
Sankcje unijne i polskie - co warto o nich wiedzieć?
... i podmiotowych wobec Federacji Rosyjskiej i Białorusi, uzupełniając wcześniejsze restrykcje nałożone od 2014 roku, a będące odpowiedzią na aneksję Krymu oraz brak wdrożenia ... produktów technologicznych. Zakazy obowiązują również podmioty szerzące dezinformację - państwowe media i prokremlowskie źródła informacji. Pamiętajmy, że temat nie kończy się ...
Tematy: sankcje unijne, sankcje, sankcje gospodarcze, rosja sankcje, handel, Rosja, Białoruś, wojna w Ukrainie