-
„Ukryte” koszty randki online
... obowiązuje. Problem 4. Wprowadzająca w błąd oferta Zdarza się, że randki online próbują przyciągnąć nowych użytkowników wykorzystując różne, często wprowadzające w błąd chwyty marketingowe. Nierzadko czytamy o „darmowych” kontach czy „bezpłatnych dostępach”. Pani Ola zauważyła, że na jednym z portali widnieje informacja „Miesiąc 5 zł”, skusiła się ...
-
Opłaty półkowe można odzyskać?
... się pytanie, czy te „dodatkowe koszty wejścia na rynek” można odzyskać. Zgodnie bowiem z art. 15 ust 1 pkt 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ... towaru do sprzedaży. W konsekwencji, zgodnie z art. 6 k.c., obowiązek wykazania, że dodatkowe usługi marketingowe, doradcze czy logistyczne były wykonywane ciąży na sieci handlowej. Beneficjent ...
-
Polityka cenowa: ustalanie cen
... np. wolumen sprzedaży, rodzaj obrotu (obrót hurtowy lub detaliczny), wartość sprzedaży, koszty transportu czy forma płatności. RABAT – NIE DLA KAŻDEGO Jeżeli decydujemy ... towaru do sprzedaży. Działania te są często nazywane opłatą za usługi marketingowe, promocyjne, premią od obrotu czy retrobonusem. W większości przypadków usługi takie nie są w ...
-
Jak otworzyć restaurację?
... planowanego zasięgu, zakładanej liczby gości). Warto zawczasu przemyśleć także działania marketingowe. – Planując otwarcie restauracji, musimy pamiętać o niezbędnych formalnościach – ... adaptacji pomieszczeń. Przydatne linki: - Własna firma - Niezbędnik firmowy Przykładowe koszty, o których warto pamiętać: Roczne pozwolenie na sprzedaż alkoholu jest ...
-
Działalność gospodarcza podjęta już w chwili rejestracji firmy? Jak to zrobić?
... NIP, sprzedaży. Innymi słowy, możesz oczywiście przeprowadzać rozmowy z klientami, pozyskiwać ich, podejmować działania marketingowe (np. zlecać stron internetowych), dokonywać zakupu ulotek i pieczątek, ponosić koszty związane z przystosowaniem lokalu do prowadzonej działalności gospodarczej, a nawet zawierać umowy przedwstępne, jednak samo ...
-
Prawa i obowiązki konsumentów
... Przepisy nie określają wprost, kto ponosi koszty przesyłki zwracanego towaru. Jednak, jeśli w umowie nie jest wyraźnie zaznaczone, że koszty te obciążają sprzedawcę – to konsument ... nie dadzą, można zażądać obniżenia wynagrodzenia. Nie dajmy się złapać na marketingowe chwyty Wiele produktów pakuje się w duże opakowanie, chociaż nie wypełniają całej ...
-
Grupa kapitałowa a ochrona danych osobowych
... pełnić swoje zadania. W obecnych trudnych czasach przedsiębiorcy szacują dokładnie koszty i coraz częściej myśli się między innymi o tym, aby rolę ... ilu klientów i z jakich obszarów posiada więcej niż produkt w jeden spółce) działania marketingowe, promowanie produktów wszystkich spółek grupy zmniejszenie kosztów funkcjonowania dzięki synergii ( ...
-
Wykorzystanie ChatuGPT w e-commerce jest zgodne z prawem?
... ChatGPT frazę, wyznaczając warunki brzegowe zapytania np.: „napisz mi ogłoszenie marketingowe dla mojego sklepu do konkretnego produktu” i uzyskuje gotowy tekst, to ... faktycznie autorskie. Zaangażuje nas to jednak na pewno procesowo w spór i koszty związane z obsługą tego procesu – wymienia Rafał Malujda. Zakończonych prawomocnie procesów związanych ...