-
Umowa przez telefon? Najpierw czytaj, potem podpisuj!
... jest nieważna. Niektóre nierzetelne firmy pomijają jednak ten obowiązek, zakładając, że klient nie ma odpowiedniej wiedzy o swoich prawach i uznaje, że zawarł wiążącą ... podawajmy osobom trzecim danych jednoznacznie nas identyfikujących, jeżeli nie mamy pewności, że dzwoni do nas „znajomy” konsultant z sieci komórkowej lub pracownik banku, z którego ...
-
Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta
... Taka interpretacja budzi wątpliwości. Mimo że przedsiębiorca nie przedstawia jednoznacznej oferty, dzwoni do klienta, który wcześniej często nie miał pojęcia o ... pakietu, do skutecznego zawarcia umowy rozszerzającej dojdzie dopiero w chwili, gdy klient odeśle przedsiębiorcy jej zaakceptowaną treść. Dotychczas wystarczające było, aby telemarketer ...
-
Newslettery cię męczą? Sprawdź, co możesz zrobić
... może wpłynąć pozytywnie na wizerunek firmy – mówi Daniel Zawiliński z platformy SerwerSMS.pl. – Klient, który ma ułatwione odwołanie takiej zgody na pewno chętniej wróci do nas ... którym udostępnił dane, o zmianach. Często możemy się spotkać również z sytuacją, kiedy dzwoni do nas handlowiec reprezentujący nieznaną nam firmę. Pierwszym pytaniem, jakie ...
-
Świąteczne zakupy online: zwrot towaru
... zamówienia. Natomiast koszty odesłania zwracanego towaru do e-sklepu, np. opakowania i nadania, ponosi klient. Jeszcze inaczej wygląda sytuacja, w której to kupujący samodzielnie i z własnej inicjatywy wybiera środek transportu, np. dzwoni do kuriera i zleca mu odbiór przesyłki od sprzedającego. W takim przypadku przedsiębiorca po odstąpieniu ...
-
Zwrot towaru w e-commerce
... , w której to kupujący samodzielnie i z własnej inicjatywy wybiera środek transportu, np. dzwoni do kuriera i zleca mu odbiór przesyłki od sprzedającego. W takim przypadku ... którymi przedsiębiorca nie ma kontroli (np. alkohole kolekcjonerskie), usługi, w których klient wyraźnie żąda, by przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej ...