-
Ustawa konsumencka w call center
Po wejściu w życie nowej ustawy Prawa konsumenta, na firmy prowadzące telemarketing oraz call center padł „blady strach”. Specjaliści prognozowali masowe zwolnienia w branży i utratę pracy przez nawet 10 tysięcy osób. Rzeczywistość okazała się łaskawsza - pomimo ...
-
RODO z punktu widzenia konsumentów. Co warto wiedzieć?
... jak możemy to prawo wyegzekwować? Eksperci Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych, ... call center do refleksji i wdrożenia odpowiednich środków i procedur zapewniających stosowne poszanowanie prywatności. Wprowadzenie zaostrzonych regulacji może mieć pozytywny wpływ na całą branżę call center ...
-
Bezpieczne rezerwacje wakacji
... na stronie www, zgłaszając wstępną rezerwację z pytaniem o dostępność miejsc czy kontaktując się z call center. Po wysłaniu zgłoszenia biuro podróży przygotuje dla nas umowę, którą możemy otrzymać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, firmy kurierskiej lub poczty elektronicznej. Ważne, by zwrócić szczególną uwagę na treść umowy ...
-
Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta
... wątpliwości. Mimo że przedsiębiorca nie przedstawia jednoznacznej oferty, dzwoni do klienta, który wcześniej często nie miał pojęcia o istnieniu tej konkretnej firmy. Realizuje więc swego rodzaju funkcję marketingową opisując choćby przedmiot swojej działalności. Dotychczas brak jednak jednoznacznych kwalifikacji takich zachowań. Szeroki zakres ...
-
Rynek OZE pod kontrolą UOKiK
... na instalację OZE? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie nieuczciwe praktyki stosują firmy montujące OZE? Na jakie pułapki w umowach powinni uważać konsumenci decydujący ... w umowach - 12,5 mln zł. Z kolei w kwietniu 2023 r. ukarana została spółka Asmanta Call Center zajmująca się telemarketingiem m.in. usług montażu instalacji fotowoltaicznych. Na ...