-
Ochrona konsumentów. Oto rekomendacje ECC-Net na lata 2024–2029
... Europejska ustanowiła wiele regulacji, które zwiększają ochronę konsumentów. Jednak wciąż potrzebne sa nowe. Na miesiąc przed wyborami do Europarlamentu, sieć ECC-Net przedstawia własne rekomendacje dotyczące ochrony konsumentów. Bezpieczne zakupy online W celu stworzenia rzeczywistego jednolitego rynku cyfrowego i zwiększenia ochrony konsumentów ...
-
Media społecznościowe muszą chronić prawa konsumentów
... Europejska komisarz do spraw sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia płci Věra Jourová powiedziała: Ponieważ portale społecznościowe wykorzystywane są jako platformy reklamy i handlu, muszą one w pełni przestrzegać przepisów o ochronie konsumentów ... w dziedzinie ochrony konsumentów łączy krajowe organy konsumenckie w paneuropejską sieć na ...
-
Spory konsumenckie: polubowne rozstrzyganie online
... konsumentów, przedsiębiorcy, przedstawiciele władz, mediatorzy. Gościem specjalnym była p. Róża Thun, poseł do Parlamentu Europejskiego i sprawozdawca projektu w sprawie utworzenia platformy służącej polubownemu rozwiązywaniu sporów przez Internet (ODR - on-line dispute resolution). Pod koniec 2011 r. Komisja Europejska ...
-
Ferie zimowe 2024 wystartowały. Pamiętaj o prawach konsumenta
... korzystać z karnetu. Pamiętaj o karcie EKUZ Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego wydawana jest bezpłatnie i ułatwia ... .com/uokikgovpl/ (@uokikgovpl). Pomoc dla konsumentów Jeśli potrzebujesz porady lub nie możesz ... Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net). Sieć ECC-Net w Europie Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) obejmuje ...
-
Prawa pacjenta
... została w 2002 roku przez Sieć Aktywnego Obywatelstwa (Active Citizenship Network - ACN) we współpracy z organizacjami pozarządowymi z Portugalii, Włoch, Hiszpanii, Danii, Niemiec, Belgii, Austrii, Irlandii, Grecji i Holandii. Polskim partnerem ACN jest od 2003 roku Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Europejska Karta Praw Pacjenta stworzona ...
-
Ochrona konsumenta w UE
... sieć ECC-Net) otrzymały w 2009 r. aż 60,000 zgłoszeń od konsumentów, którzy skarżyli się na nieuczciwe praktyki biur podróży, linii lotniczych czy sklepów internetowych z całej Europy. Liczba skarg wzrosła o 40% w stosunku do początków działalności sieci ECC-Net, co pokazuje rosnącą świadomość konsumentów ...