-
Rynek energetyczny a interesy konsumentów
... jego funkcjonowania ulegają znacznym przekształceniom na skutek rozpoczętego procesu liberalizacji rynku. Tymczasem do tej pory nie przeprowadzono żadnej szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej adresowanej do opinii publicznej, poświęconej rynkowi energii. Na rynku energii i gazu brakuje pozasądowych mechanizmów rozstrzygania sporów (mediacji lub ...
-
UOKiK znowu promuje program leniency
... bardzo szkodzą rynkowi zmowy cenowe. W kolejnej kampanii UOKiK wspieranej przez eGospodarka.pl dowiadujemy się między innymi dlaczego zmowy ... Z niedozwolonym porozumieniem nie należy natomiast mylić tzw. naśladownictwa, które stanowi element polityki handlowej przedsiębiorstwa i polega na dostosowywaniu podejmowanych działań – w tym poziomu ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... nazwa produktu, jego opakowanie, niektóre cechy. Reszta to już sprawa skutecznej kampanii promocyjnej, której celem jest przekonanie konsumenta, że rzeczywiście jest to produkt ... to, by zwiększyć efektywność zawieranych transakcji. Bezpośredni kontakt z klientem jako element promocji Sprzedaż osobista to z punktu widzenia marketingu ważny instrument ...
-
Polski sklep internetowy we Włoszech: jak się przygotować?
... Cash on delivery, czyli płatność za pobraniem (przy odbiorze), to kluczowy element, który może przesądzić o porażce i braku jakiejkolwiek sprzedaży na rynku włoskim. ... e-commerce. W związku z powyższym warto rozpocząć działania na rynku włoskim np. od kampanii Google Ads, która relatywnie szybko pozwoli zweryfikować poziom przygotowania sklepu do ...