-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... marketing kojarzony jest z najbardziej widocznym dla konsumenta elementem – to znaczy reklamą o dużym zasięgu oddziaływania. Jednak twierdzenie, że współczesny marketing to zespół narzędzi intensyfikacji sprzedaży – nie jest prawdziwe. Wiele przedsiębiorstw stosuje marketing ... przesądów lub łatwowierności dzieci, wypowiedź, która zachęcając ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... “innego produktu” korzysta bowiem z wizerunku handlowego ukształtowanego w przeszłości przez marketing alkoholu lub doznaje intensyfikacji na skutek tego, że ów “inny produkt ... i rozwiązywaniem problemów alkoholowych szczególnie wśród dzieci i młodzieży, gdyż spożywanie przez dzieci oraz młodzież piwa bezalkoholowego wyrabia nawyki konsumpcji piwa ...
-
Nieuczciwe praktyki rynkowe a ochrona praw konsumenta
... , oświadczenie lub informację handlową, w szczególności reklamę lub marketing, bezpośrednio związane z promocją lub nabyciem produktu przez konsumenta. Praktyka ... o jego opuszczenie lub zaprzestanie takich wizyt, umieszczanie w reklamie bezpośredniego wezwania dzieci do nabycia reklamowanych produktów lub do nakłonienia rodziców lub innych ...