-
Wakacje 2012 a prawa konsumentów
... reklamacja wycieczki? W reklamacji należy: dokładnie opisać wady wyjazdu, dołączyć zdjęcia, oświadczenia innych osób, kopię reklamacji wręczonej Rezydentowi czy Pilotowi, kopię rachunków za konkretne usługi podczas pobytu podlegające reklamacji np. za basen, kort tenisowy lub leżaki, które zgodnie z ofertą miały być darmowe. W podsumowaniu ...
-
Konsumenci a oszuści internetowi
... automatycznie przedłużające „darmową usługę” w drogą i niepotrzebną umowę. „Wygrałeś darmowe wakacje” : wszystko zaczyna się od e-maila z gratulacjami - Twoje nazwisko ... dopłacić, i to słono. Po kalkulacji takie „darmowe” wakacje często okazują się być znacznie droższe niż samodzielne wykupienie wycieczki w biurze podróży. Pies zatrzymany na ...
-
Kto zapłaci za nieudane ferie zimowe dzieci?
... w dochodzeniu swoich praw Jeśli nasze dziecko doznało uszczerbku podczas organizowanej przez szkołę wycieczki, mamy możliwość ubiegania się o odszkodowanie. Rekompensata może być jednorazowa lub też wypłacana ... koszty procesu, wynagrodzenia prawnika oraz wydatki na biegłych. Dodatkową pomocą mogą być darmowe porady prawne, dzięki którym możemy uzyskać ...
-
Zagubiony bagaż, opóźniony lot czyli powakacyjne kłopoty
... Jeśli czas oczekiwania wymagałby spędzenia nocy na lotnisku, przewoźnik powinien zapewnić pasażerom darmowe zakwaterowanie w hotelu. Gdy linie lotnicze zaniedbają pasażerów na lotnisku, ... Polsce konsument ma na złożenie reklamacji 30 dni od dnia zakończenia wycieczki, a biuro jest zobowiązane udzielić odpowiedzi w ciągu miesiąca. Jeżeli zagraniczne ...
-
Wakacje w Europie 2014 - co należy wiedzieć?
... jeżeli w trakcie wakacji wystąpią problemy z linią lotniczą, wypożyczalnią samochodów lub operatorem wycieczki? Co zrobić, jeżeli podróż samolotem, pociągiem, autokarem lub statkiem ... kraju, do którego się udajesz. Nie zapomnij więc zwrócić się do ubezpieczyciela o darmowe wydanie karty. Możesz również ściągnąć specjalną aplikację na smartfony ( ...
-
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
... reklamowy istnieje zawsze, gdy influencer otrzymuje jakąkolwiek formę wynagrodzenia za rekomendację: zapłatę, zniżkę, partnerstwo, odsetki od powiązanych linków, darmowe produkty (w tym niezamówione), wycieczki czy zaproszenia na wydarzenia itp. Umowa i płatności pieniężne nie są tu konieczne. Aby oznaczenie materiału reklamowego było czytelne ...
Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, reklama w internecie, oznaczanie reklam, UOKiK, influencerzy, social media, media społecznościowe, post sponsorowany, kryptoreklama, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing