-
Analiza spółki a zbycie akcji należących do Skarbu Państwa
... o komercjalizacji i prywatyzacji. Zgodnie z nowym brzmieniem tego przepisu przed zaoferowaniem do zbycia akcji Skarbu Państwa w spółce powstałej w wyniku komercjalizacji należy ... rozwoju spółki dokonuje się po przeprowadzeniu analizy ekonomiczno – finansowej oraz marketingowej, które powinny być wykonywane za okres co najmniej ostatnich trzech ...
-
Prezes UOKiK z nowymi uprawnieniami
... czas rozpatrywania odwołań przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (SOKiK), może się okazać, że blokowanie wprowadzania produktu na rynek lub jego akcji marketingowej może trwać przez kilka miesięcy lub lat. Instytucja decyzji tymczasowej funkcjonuje obecnie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, jednak w praktyce jest ona ...
-
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
... marketingowej naszych czasów coraz więcej mówi się o potrzebie stworzenia ram prawnych dla biznesu w social mediach. ... treści promocyjnych jako efektu podjętej współpracy. Jest to często motywowane obawą przed niepowodzeniem akcji promocyjnej jako mało autentycznej, czy też przed ograniczaniem zasięgów, a w efekcie spodziewanej liczby jej odbiorców. ...