eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoPrawo konsumenckieOpóźniony lub odwołany lot -kiedy odszkodowanie?Prawa konsumenta w sytuacji odwołania lotu

Opóźniony lub odwołany lot -kiedy odszkodowanie?

2013-02-01 00:22

Mroźna i nieprzyjazna zima sparaliżowała europejski ruch lotniskowy. Samoloty mają spore opóźnienia, niektóre loty zostały odwołane. Jakie prawa przysługują osobom podróżującym samolotem podczas niesprzyjających warunków pogodowych informują specjaliści z Tripsta.pl. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Opóźniony lub odwołany lot -kiedy odszkodowanie?

fot. mat. prasowe

Prawa konsumenta w sytuacji odwołania lotu W sytuacji jeszcze mniej komfortowej – odwołania rejsu, linie lotnicze zobowiązane są do zwrotu kosztów biletu lub jego darmowego „przebukowania” na najlepszy z dostępnych terminów

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: