Wygląd salonu sprzedaży jako znak towarowy?
2018-05-04 00:36
Pojęcie 'omnichannel' zna dziś już każda duża marka. Giganci rynku już dawno zdali sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach kluczem do sukcesu jest istnienie we wszystkich możliwych kanałach sprzedaży i uspójnianie tam doświadczeń klientów. I wprawdzie już ogromna cześć aktywności handlowej przeniosła się do sieci, to i tak ... Przejdź do artykułu ›
![Wygląd salonu sprzedaży jako znak towarowy? Wygląd salonu sprzedaży jako znak towarowy?](https://s3.egospodarka.pl/grafika/znak-towarowy/Wyglad-salonu-sprzedazy-jako-znak-towarowy-DZq5o7.jpg)
fot. mat. prasowe
Brak przyzwyczajeń rynkowych Konsument zazwyczaj nie wie, że wystrój pomieszczenia niesie ze sobą informację identyfikującą przedsiębiorcę.