Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz o zmianie niektórych innych ustaw
projekt dotyczy usprawnienia procedury związanej z rozpoczęciem prowadzenia działalności gospodarczej tzw. zasady jednego okienka
- Kadencja sejmu: 7
- Nr druku: 2094
- Data wpłynięcia: 2014-01-23
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: Ustawa o zmianie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz o zmianie niektórych innych ustaw
- data uchwalenia: 2014-06-26
- adres publikacyjny: Dz.U. poz. 1161
2094-cz-II
– 95 –
c)
w polu trzecim – numer PESEL,
d)
w polu czwartym – funkcję w głównym oddziale zagranicznego zakładu
ubezpieczeń lub w głównym oddziale zagranicznego zakładu reasekuracji.
§ 138. 1. W przypadku gdy w rubrykach 2, 3, 4 lub w podrubryce 1 rubryki 1 zachodzi
konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje
się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
2. Jeżeli u przedsiębiorcy zagranicznego, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub
zagranicznego zakładu reasekuracji ten sam organ pełni funkcje reprezentacji oraz nadzoru
lub kontroli, organ ten podlega wpisaniu jako organ reprezentacji oraz jako organ nadzoru lub
kontroli. W takiej sytuacji jako członków organu reprezentacji wpisuje się osoby zajmujące
się reprezentacją i zarządzaniem, a jako członków organu nadzoru lub kontroli – osoby
zajmujące się nadzorem lub kontrolą.
§ 139. W dziale 3 rejestru przedsiębiorców dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego,
głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń oraz głównego oddziału
zagranicznego zakładu reasekuracji wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej: w polu pierwszym – przedmiot działalności oddziału według
Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określony rodzajem działalności, nie więcej
niż dziesięć pozycji, w tym jako pierwszą przedmiot przeważającej działalności na
poziomie podklasy;
2)
w rubryce drugiej – wzmianki o złożonych dokumentach oddziału:
a)
w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co
obejmuje: okres, za jaki złożono dokument, i datę jego złożenia,
b)
w polu drugim – wzmiankę o złożeniu opinii biegłego rewidenta, co obejmuje:
okres, za jaki złożono opinię,
c)
w polu trzecim – wzmiankę o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu
sprawozdania finansowego, co obejmuje: okres, za jaki złożono dokument,
d)
w polu czwartym – nie dokonuje się wpisów;
3)
w rubryce trzeciej – nie dokonuje się wpisów;
4)
w rubryce czwartej – przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku
publicznego:
a)
w polu pierwszym – odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji
Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,
– 96 –
b)
w polu drugim – nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji
Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.
§ 140. 1. W przypadku gdy w rubryce 1 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż
jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce
1 lub 4.
2. W przypadku gdy w rubryce 2 zachodzi konieczność wpisania informacji
o dokumentach za kolejne okresy, informacje o tych faktach wpisuje się kolejno
w odpowiednich polach rubryki 2.
§ 141. W dziale 4 rejestru przedsiębiorców dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego,
głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń oraz głównego oddziału
zagranicznego zakładu reasekuracji wpisuje się informacje wskazane w § 26 i § 27, przy
czym przedsiębiorcę – spółkę jawną, spółkę komandytową i spółkę partnerską zastępuje
oddział przedsiębiorcy zagranicznego, główny oddział zagranicznego zakładu ubezpieczeń
i główny oddział zagranicznego zakładu reasekuracji.
§ 142. W dziale 5 rejestru przedsiębiorców dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego,
głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń oraz głównego oddziału
zagranicznego zakładu reasekuracji nie dokonuje się wpisów.
§ 143. W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego,
głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń oraz głównego oddziału
zagranicznego zakładu reasekuracji wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a)
w polu pierwszym – informację, czy likwidacja dotyczy przedsiębiorcy
zagranicznego, zagranicznego zakładu ubezpieczeń, zagranicznego zakładu
reasekuracji czy też oddziału przedsiębiorcy zagranicznego, głównego oddziału
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub głównego oddziału zagranicznego zakładu
reasekuracji,
b)
w polu drugim – informację o likwidacji zagranicznego przedsiębiorcy,
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji;
informacja powinna obejmować przykładowo, z uwzględnieniem odmienności
systemu prawnego regulującego działanie zagranicznego przedsiębiorcy,
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji:
– 97 –
–
w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu lub innego uprawnionego
organu: nazwę sądu lub organu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia,
sygnaturę sprawy,
–
w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą: organ podejmujący uchwałę, datę
podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie
aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer
repertorium, albo informację o otwarciu likwidacji oddziału lub głównego
oddziału bez likwidacji przedsiębiorcy zagranicznego, zagranicznego zakładu
ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji,
–
w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu: nazwę sądu prowadzącego
postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
–
w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą: organ podejmujący uchwałę, datę
podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie
aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer
repertorium,
c)
w polu trzecim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę
zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
d)
w polu czwartym – sposób reprezentacji przedsiębiorcy zagranicznego,
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji przez
likwidatorów albo sposób reprezentacji likwidowanego oddziału lub głównego
oddziału bez likwidacji przedsiębiorcy zagranicznego, zagranicznego zakładu
ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji przez likwidatorów,
e)
w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów przedsiębiorcy zagranicznego,
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji,
a w przypadku likwidacji oddziału lub głównego oddziału bez likwidacji
przedsiębiorcy zagranicznego, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub
zagranicznego zakładu reasekuracji – dane likwidatorów oddziału:
–
w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
–
w polu drugim – imiona,
–
w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
–
w polu czwartym – numer KRS;
2)
w rubryce drugiej – dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego, głównego oddziału
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub głównego oddziału zagranicznego zakładu
– 98 –
reasekuracji, w przypadku gdy przedsiębiorca zagraniczny, zagraniczny zakład
ubezpieczeń lub zagraniczny zakład reasekuracji jest spółką z ograniczoną
odpowiedzialnością, spółką akcyjną lub spółką komandytowo-akcyjną wpisuje się
informacje o rozwiązaniu lub unieważnieniu spółki:
a)
w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 3
ustawy, co obejmuje: rozwiązanie lub unieważnienie spółki,
b)
w polu drugim – informacje o rozwiązaniu lub unieważnieniu spółki;
3)
w rubryce trzeciej – dla głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub
głównego oddziału zagranicznego zakładu reasekuracji: ustanowienie zarządu
komisarycznego:
a)
w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b)
w polu drugim – sposób reprezentacji spółki przez zarząd komisaryczny,
c)
w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
–
w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
–
w polu drugim – imiona,
–
w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
–
w polu czwartym – numer KRS;
4)
w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, przekształceniu lub podziale
zagranicznego przedsiębiorcy, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego
zakładu reasekuracji: w polu pierwszym – informacje o połączeniu, przekształceniu lub
podziale zagranicznego przedsiębiorcy, zakładu ubezpieczeń lub zakładu reasekuracji
wraz ze wskazaniem sposobu połączenia, podmiotów powstałych w wyniku połączenia,
podziału lub przekształcenia, podmiotów przejmujących, podmiotów przejmowanych;
5)
w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a)
w polu pierwszym – wzmiankę o ogłoszeniu upadłości zagranicznego
przedsiębiorcy, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu
reasekuracji wraz ze wskazaniem daty ogłoszenia upadłości oraz osoby syndyka
i przedstawiciela upadłego, jeżeli zostali powołani,
b)
w polu drugim – wzmiankę o zakończeniu postępowania upadłościowego
zagranicznego przedsiębiorcy, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub
zagranicznego zakładu reasekuracji,
– 99 –
c)
w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego,
co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu
lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,
d)
w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu
upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę
orzeczenia, sygnaturę sprawy,
e)
w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
–
w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
–
w polu drugim – imiona,
–
w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
–
w polu czwartym – numer KRS,
f)
w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania
upadłościowego:
–
w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
–
w polu drugim – imiona,
–
w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
–
w polu czwartym – numer KRS,
–
w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji:
„zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca
zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do
reprezentowania upadłego”;
6)
w rubryce szóstej – informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie
rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. – Prawo
o postępowaniu układowym:
a)
w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania układowego, co
obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę
sprawy,
b)
w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania układowego, co
obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c)
w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę
orzeczenia, sygnaturę sprawy;
7)
w rubryce siódmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania
działalności gospodarczej przez oddział przedsiębiorcy zagranicznego, główny oddział
c)
w polu trzecim – numer PESEL,
d)
w polu czwartym – funkcję w głównym oddziale zagranicznego zakładu
ubezpieczeń lub w głównym oddziale zagranicznego zakładu reasekuracji.
§ 138. 1. W przypadku gdy w rubrykach 2, 3, 4 lub w podrubryce 1 rubryki 1 zachodzi
konieczność wpisania więcej niż jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje
się kolejno w odpowiedniej rubryce lub podrubryce.
2. Jeżeli u przedsiębiorcy zagranicznego, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub
zagranicznego zakładu reasekuracji ten sam organ pełni funkcje reprezentacji oraz nadzoru
lub kontroli, organ ten podlega wpisaniu jako organ reprezentacji oraz jako organ nadzoru lub
kontroli. W takiej sytuacji jako członków organu reprezentacji wpisuje się osoby zajmujące
się reprezentacją i zarządzaniem, a jako członków organu nadzoru lub kontroli – osoby
zajmujące się nadzorem lub kontrolą.
§ 139. W dziale 3 rejestru przedsiębiorców dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego,
głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń oraz głównego oddziału
zagranicznego zakładu reasekuracji wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej: w polu pierwszym – przedmiot działalności oddziału według
Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), określony rodzajem działalności, nie więcej
niż dziesięć pozycji, w tym jako pierwszą przedmiot przeważającej działalności na
poziomie podklasy;
2)
w rubryce drugiej – wzmianki o złożonych dokumentach oddziału:
a)
w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu rocznego sprawozdania finansowego, co
obejmuje: okres, za jaki złożono dokument, i datę jego złożenia,
b)
w polu drugim – wzmiankę o złożeniu opinii biegłego rewidenta, co obejmuje:
okres, za jaki złożono opinię,
c)
w polu trzecim – wzmiankę o złożeniu uchwały lub postanowienia o zatwierdzeniu
sprawozdania finansowego, co obejmuje: okres, za jaki złożono dokument,
d)
w polu czwartym – nie dokonuje się wpisów;
3)
w rubryce trzeciej – nie dokonuje się wpisów;
4)
w rubryce czwartej – przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku
publicznego:
a)
w polu pierwszym – odpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji
Działalności (PKD), określona rodzajem działalności,
– 96 –
b)
w polu drugim – nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji
Działalności (PKD), określona rodzajem działalności.
§ 140. 1. W przypadku gdy w rubryce 1 lub 4 zachodzi konieczność wpisania więcej niż
jednego elementu, dane dotyczące każdego z nich wpisuje się kolejno odpowiednio w rubryce
1 lub 4.
2. W przypadku gdy w rubryce 2 zachodzi konieczność wpisania informacji
o dokumentach za kolejne okresy, informacje o tych faktach wpisuje się kolejno
w odpowiednich polach rubryki 2.
§ 141. W dziale 4 rejestru przedsiębiorców dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego,
głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń oraz głównego oddziału
zagranicznego zakładu reasekuracji wpisuje się informacje wskazane w § 26 i § 27, przy
czym przedsiębiorcę – spółkę jawną, spółkę komandytową i spółkę partnerską zastępuje
oddział przedsiębiorcy zagranicznego, główny oddział zagranicznego zakładu ubezpieczeń
i główny oddział zagranicznego zakładu reasekuracji.
§ 142. W dziale 5 rejestru przedsiębiorców dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego,
głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń oraz głównego oddziału
zagranicznego zakładu reasekuracji nie dokonuje się wpisów.
§ 143. W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego,
głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń oraz głównego oddziału
zagranicznego zakładu reasekuracji wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a)
w polu pierwszym – informację, czy likwidacja dotyczy przedsiębiorcy
zagranicznego, zagranicznego zakładu ubezpieczeń, zagranicznego zakładu
reasekuracji czy też oddziału przedsiębiorcy zagranicznego, głównego oddziału
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub głównego oddziału zagranicznego zakładu
reasekuracji,
b)
w polu drugim – informację o likwidacji zagranicznego przedsiębiorcy,
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji;
informacja powinna obejmować przykładowo, z uwzględnieniem odmienności
systemu prawnego regulującego działanie zagranicznego przedsiębiorcy,
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji:
– 97 –
–
w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu lub innego uprawnionego
organu: nazwę sądu lub organu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia,
sygnaturę sprawy,
–
w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą: organ podejmujący uchwałę, datę
podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie
aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer
repertorium, albo informację o otwarciu likwidacji oddziału lub głównego
oddziału bez likwidacji przedsiębiorcy zagranicznego, zagranicznego zakładu
ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji,
–
w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu: nazwę sądu prowadzącego
postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
–
w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą: organ podejmujący uchwałę, datę
podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie
aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer
repertorium,
c)
w polu trzecim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę
zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
d)
w polu czwartym – sposób reprezentacji przedsiębiorcy zagranicznego,
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji przez
likwidatorów albo sposób reprezentacji likwidowanego oddziału lub głównego
oddziału bez likwidacji przedsiębiorcy zagranicznego, zagranicznego zakładu
ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji przez likwidatorów,
e)
w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów przedsiębiorcy zagranicznego,
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu reasekuracji,
a w przypadku likwidacji oddziału lub głównego oddziału bez likwidacji
przedsiębiorcy zagranicznego, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub
zagranicznego zakładu reasekuracji – dane likwidatorów oddziału:
–
w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
–
w polu drugim – imiona,
–
w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
–
w polu czwartym – numer KRS;
2)
w rubryce drugiej – dla oddziału przedsiębiorcy zagranicznego, głównego oddziału
zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub głównego oddziału zagranicznego zakładu
– 98 –
reasekuracji, w przypadku gdy przedsiębiorca zagraniczny, zagraniczny zakład
ubezpieczeń lub zagraniczny zakład reasekuracji jest spółką z ograniczoną
odpowiedzialnością, spółką akcyjną lub spółką komandytowo-akcyjną wpisuje się
informacje o rozwiązaniu lub unieważnieniu spółki:
a)
w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 3
ustawy, co obejmuje: rozwiązanie lub unieważnienie spółki,
b)
w polu drugim – informacje o rozwiązaniu lub unieważnieniu spółki;
3)
w rubryce trzeciej – dla głównego oddziału zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub
głównego oddziału zagranicznego zakładu reasekuracji: ustanowienie zarządu
komisarycznego:
a)
w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b)
w polu drugim – sposób reprezentacji spółki przez zarząd komisaryczny,
c)
w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
–
w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
–
w polu drugim – imiona,
–
w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
–
w polu czwartym – numer KRS;
4)
w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, przekształceniu lub podziale
zagranicznego przedsiębiorcy, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego
zakładu reasekuracji: w polu pierwszym – informacje o połączeniu, przekształceniu lub
podziale zagranicznego przedsiębiorcy, zakładu ubezpieczeń lub zakładu reasekuracji
wraz ze wskazaniem sposobu połączenia, podmiotów powstałych w wyniku połączenia,
podziału lub przekształcenia, podmiotów przejmujących, podmiotów przejmowanych;
5)
w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a)
w polu pierwszym – wzmiankę o ogłoszeniu upadłości zagranicznego
przedsiębiorcy, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub zagranicznego zakładu
reasekuracji wraz ze wskazaniem daty ogłoszenia upadłości oraz osoby syndyka
i przedstawiciela upadłego, jeżeli zostali powołani,
b)
w polu drugim – wzmiankę o zakończeniu postępowania upadłościowego
zagranicznego przedsiębiorcy, zagranicznego zakładu ubezpieczeń lub
zagranicznego zakładu reasekuracji,
– 99 –
c)
w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego,
co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu
lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,
d)
w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu
upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę
orzeczenia, sygnaturę sprawy,
e)
w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
–
w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
–
w polu drugim – imiona,
–
w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
–
w polu czwartym – numer KRS,
f)
w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania
upadłościowego:
–
w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
–
w polu drugim – imiona,
–
w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
–
w polu czwartym – numer KRS,
–
w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji:
„zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca
zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do
reprezentowania upadłego”;
6)
w rubryce szóstej – informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie
rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. – Prawo
o postępowaniu układowym:
a)
w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania układowego, co
obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę
sprawy,
b)
w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania układowego, co
obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c)
w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę
orzeczenia, sygnaturę sprawy;
7)
w rubryce siódmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania
działalności gospodarczej przez oddział przedsiębiorcy zagranicznego, główny oddział
Dokumenty związane z tym projektem:
- 2094-cz-II › Pobierz plik
- 2094-cz-I › Pobierz plik