-
1. Data: 2006-06-07 16:01:40
Temat: zwrot pieniędzy za produkt
Od: Jerry <o...@o...pl>
Kupiłem sprzęt RTV we wrześniu. Po trzech miesiącach nawalił, więc oddałem
do serwisu. W styczniu znowu musiałem oddać do serwisu i tym razem nie
został naprawiony, tylko wymieniony na nowy egzemplarz. Teraz znowu się
zepsuł i znowu oddałem do serwisu. Generalnie to najbardziej byłbym
zadowolony, gdybym dostał z powrotem pieniądze za ten przedmiot, bo widzę,
że nie był ich w ogóle wart. Kiedy mogę żądać tego zwrotu?
Pozdrawiam, Jerry
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?