-
1. Data: 2004-08-17 15:29:00
Temat: zwrot czesci
Od: bart <b...@o...pl>
Witam
Kupilem wczoraj czesc do samochodu (cena 200zl) lecz okazalo sie ze nie
pasuje ona do tego modelu i co dalej.
Teraz po kolei jak bylo:
Pojechalem do mechanika pytam sie co cieknie , mowi ze nagrzewnica
walnieta, jade do sklepu i:
Ja: dziendobry
sprzedawca: dzeindobry
j:potrzebuje nagrzewnice do poloneza
s: jaka - sa dwa rodzaje stary i nowszy
j: mam poloneza caro rok 92
s: nowy typ tak?
j: nie wiem caro 92 (mowie co sie stalo i upeniam czy to sie to zepsulo,
wychodze jade do mechanika sie upewnic)
Wracam po jakims czasie i biore, dostaje paragon fiskalny, ktory stanowi
jednoczesnie roczna gwarancje. Dzis z rana jade do mechanika zostawiam
auto i czesci. Przed chwila dzwonie czy gotowe i dowiaduje sie ze
chlodniczka nie pasuje i ma byc nie ten tylko stary typ. Co radzicie
zeby zrobic teraz, dzwonilem do sklepu i nie wiem czy zwroca pieniadze,
jezeli czesc bedzie dostepona w hurtowni to mi ja sciagna i wymienia ale
to potrwa i nie statysfakcjonuje mnie to rozwiazanie.
Jakie sa szanse na zwrot pieniedzy, jezeli mozecie to poratujcie jakimis
przepisami.
pozdr.