  • 1. Data: 2006-07-16 13:45:48
    Temat: zwolnienie lekarskie w czasie urlopu
    Od: "Asia" <N...@o...pl>

    Witam

    mam pytanie dotyczące zwolnienia lekarskiego w czasie urlopu tzn aktualnie
    jestem na urlopie a moje samopoczucie jest kiepskie . Jutro wybieram się do
    lekarza i jak to jest ze zwolnieniem czy opłaca mi się je wziąć czy powinno
    być dłuższe niż np 3 dni czy może lepiej zostać na urlopie i łykać prochy
    zapisane przez doktora i ospuścić sobie zwolnienie ale z drugiej strony
    szkoda urlopu .
    poradźcie co i jak ?

    pozdrawiam Asia

  • 2. Data: 2006-07-16 13:58:31
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie w czasie urlopu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Asia napisał(a):

    > poradźcie co i jak ?

    Weźmiesz zwolnienie - urlop będzie ci przysługiwał później, ale w zamian
    za to twoje wynagrodzenie będzie wynosiło 80 % (lub 70 %).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/