  • 1. Data: 2003-06-09 07:57:24
    Temat: zwolenie chorobowe...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Witam,
    Dostalem zwolnienie chorobowe od lekarza na 3 dni tj od niedzieli do wtorku.
    Wiem ze 1 dzien chorobowego jest nie platny w przypadku zwolnienia krotszego
    niz 5 dni. Ja pracuje od poniedzialku do piatku - wszystkie soboty i
    niedziele mam wolne... I teraz pytanie: Co w przypadku kiedy zwolnienie mam
    od niedzieli? Czy bedzie to liczone jako pierwszy, bezplatny dzien
    zwolnienia chorobowego a poniedzialek i wtorek 80% podstawy? Jezeli tak to z
    tego wynaka ze stracilbym tylko 20% za pon i wtorek - dobrze mysle??

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust silver
    BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/