  • 1. Data: 2005-10-13 09:32:35
    Temat: zus - termin odpowiedzi
    Od: "Lekki" <l...@a...pl>

    Witam,
    prowadze wlasna dzialalnosc gosp. - tak sie zlozylo ze za miesiace maj i
    czerwiec br. mam nadplacone skladki do zus
    ( fakt ten zostal wyjasniony i potwierdzony przez ZUS na poczatku wrzesnia
    br.)
    13 wrzesnia zlozylem pismo do ZUS o zwrot nadplaconych skladek - wg. pani z
    zus - maja 30 dni na odpowiedz na moj wniosek (zg. z ustawa)

    Otoz dzis mija owe 30 dni a pisma z odpowiedzia z ZUS jak nie bylo tak nie
    ma...

    jutro zaniose do ZUS moje pismo z wezwaniem do zaplaty + zaplaty odsetek od
    dnia ... wlasnie jakiego?
    jak moge zmusic ZUS do oddania moich pieniedzy - jakie sankcje moge nalozyc
    na ZUS - za to ze nie odpowiedzieli w ciagu 30dni ?
    (jaka podst. prawna ?)

    Pozdr.
    Darek