  • 1. Data: 2003-05-18 09:13:36
    Temat: znowu wojsko...
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    brat tu kiedys pisal, ale teraz go nie ma...
    O co chodzi? Brat jest w niemczech. Za 3 lata dostanie obywatelstwo
    niemieckie. Jego zona (mieszkaja w niemczech) ma obywatelstwo pol-niem. Nie
    wiem, czy to wazne, ale ma dziecko w polsce.
    Chcialbym, aby przyjechal do mnie (do polski) na wakacje, ale boje sie, ze
    go przy przekroczeniu granicy zdejma. Pisemka z WKU oczywiscie
    przychodzily, ale brata juz nie bylo i zostawaly na poczcie.
    Czy wojsko stac na placenie alimentow???

  • 2. Data: 2003-05-18 09:25:21
    Temat: Re: znowu wojsko...
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-18 11:13, dziobas napisał:
    [..]
    > go przy przekroczeniu granicy zdejma. Pisemka z WKU oczywiscie
    [..]

    Obywateli polskich stale mieszkających za granicą NIE mogą wziąć do wojska.

    pozdrawiam
    Arek