  • 1. Data: 2005-11-17 22:43:52
    Temat: znany sędzia - aferzysta z czasów SLD
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    Prawdziwą sztuką byłoby mówienie o stanie sądownictwa, bez wspomnienia o
    bezkarnym Dariuszu Czajce i powiązanych z nim biznesach, z którymi sympatyzuje
    rodzina p.Kwaśniewskich.

    Sędzia Dariusz Czajka zasłynął jak pisze prasa pośpiesznym ogłaszaniem
    upadłości firm, których majątek następnie trafiał do biznesów powiązanych z..
    tym samym Dariuszem Czajką (zarzut kryminalny czerpania korzyści majątkowych z
    prowadzonych spraw). Prokurator z Katowic za znacznie mniejsze przewinienia
    dostał 10 lat więzienia.

    Sędzia Dariusz C. jednak nie został nawet wykluczony z zawodu. Tymczasem były
    medale od A.Kwaśniewskiego, były rauty J.Kwaśniewskiej na jachcie należącym do
    uczelni założonej przez Dariusza C., były też tyrady obronne wygłaszane przez
    ojca Jolanty Szymanek Deresz zatrudnionego w biznesach powiązanych z Dariuszem
    C., i tak dalej. Do czasu.

    Aktualne rozstrzygnięcia w sprawie na stronie www.upadloscian.org.pl

  • 2. Data: 2005-11-17 23:51:14
    Temat: Re: znany sędzia - aferzysta z czasów SLD
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PrawoPL" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    Znowu? To się już nudne robi. nie boisz się, ze ktoś się wk... i po
    prostu zainteresowanemu doniesie, że ktoś bzdury o nim wypisuje na
    publicznym forum? Pamiętaj, że sama instytucja sądu jako organu
    państwa podlega ochronie prawno.

  • 3. Data: 2005-11-18 08:53:41
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > prostu zainteresowanemu doniesie, że ktoś bzdury o nim wypisuje na
    > publicznym forum? Pamiętaj, że sama instytucja sądu jako organu

    Rozumiem Twoje zatroskanie - faktycznie za czasów prezydentury A.Kwaśniewskiego
    i rządów SLD praktyką były rozwiązania siłowe wobec ludzi, którzy mieli
    odmienne poglądy. Dzisiaj to już historia. Do więzień teraz wsadza się tych,
    którzy sobie na to zasłużyli: Pęczak, Sobotka, i reszta kryminalistów z SLD /
    środowiska związanego z A.Kwaśniewskim. Odnośnie sędziego - aferzysty Dariusza
    Czajki i powiązanych z nim biznesów, z którymi sympatyzuje rodzina
    p.Kwaśniewskich, to również wkrótce nastąpią rozstrzygnięcia w tej sprawie.
    Skoro jest wina, musi być też i kara. Szczegóły publikowane są na stronie
    http://www.upadloscian.org.pl

  • 4. Data: 2005-11-19 01:19:22
    Od: tuni <a...@l...net>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "PrawoPL" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Znowu? To się już nudne robi.

    Nudne, co?

    Korupcja Lecha Kutasa Gardockiego ukrywajacego swojego kolesia
    kryminaliste Czajke?

    > nie boisz się, ze ktoś się wk... i po
    > prostu zainteresowanemu doniesie, że ktoś bzdury o nim wypisuje na
    > publicznym forum?

    Myslisz, ze o tym nie wie? Myslisz ze odwazy sie prac publicznie swoje
    brudy, ale bez pomocy pseudosadow kolezenskich?

    > Pamiętaj, że sama instytucja sądu jako organu
    > państwa podlega ochronie prawno.

    i co z tego? Jezeli tak, to Czajka powinien teraz siedziec w kryminale
    razem ze swoim patronem z SN Lechem Kutasem Gardockim. A tymczasem obaj
    sa "sedziami".

  • 5. Data: 2005-11-19 07:28:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "tuni" <a...@l...net> napisał w wiadomości

    > i co z tego? Jezeli tak, to Czajka powinien teraz siedziec w kryminale
    > razem ze swoim patronem z SN Lechem Kutasem Gardockim.

    Tak jak ty w Tworkach siedzisz ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-11-20 01:55:15
    Od: "Hakamoto" <damian[kropka]b[malpiszon]poczta[kropeczka]fm>

    > Korupcja Lecha Kutasa Gardockiego ukrywajacego swojego kolesia
    > kryminaliste Czajke?

    Przeprawszam, ale o co chodzi panem Gardockim?

    haka

  • 7. Data: 2005-11-20 02:08:01
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    Hakamoto wrote:

    > Przeprawszam, ale o co chodzi panem Gardockim?
    >
    > haka

    O to ze pan Gardocki osobiscie ukrywa sedziego kryminaliste i swojego
    kolesia Czajke. Gardocki zgodnie z przepisami mial usunac Czajke z
    zawodu sedziego dozywotnio, za korupcje. Ale jak to zwykle bywa w
    panstwie prawa bylych aparatczykow PRLu, znowu Gardockiemu nie wyszlo.
    Gardocki dalej jest pierwszym prezesem Sadu Najwyzszego srogoa karajacym
    swoich kolesiow aferzystow, a jego koles kryminalista Czajka, dalej jest
    sedzia.

  • 8. Data: 2005-11-20 10:19:53
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    rembrandt napisał(a):

> [...]
    > Gardocki dalej jest pierwszym prezesem Sadu Najwyzszego srogoa karajacym
    > swoich kolesiow aferzystow, a jego koles kryminalista Czajka, dalej jest

    Sprawdź swoje źródła, bo tym razem znowu sie myla.

  • 9. Data: 2005-11-20 20:13:15
    Temat: dlaczego
    Od: "PrawoPL" <p...@g...pl>

    rembrandt <s...@r...com> napisał(a):

> [...]
    > Gardocki dalej jest pierwszym prezesem Sadu Najwyzszego srogoa karajacym
    > swoich kolesiow aferzystow, a jego koles kryminalista Czajka, dalej jest

    Wina Dariusza Czajki jest bezsporna. Kary brak. Dlatego słuszny jest kierunek
    szukania odpowiedzi na pytanie dlaczego.

    Dlaczego sędzia, na którym ciąży zarzut kryminalny czerpania korzyści
    majątkowych z prowadzonych przez siebie spraw nie został ukarany (ogłaszanie
    przez sędziego upadłości firm, których majątek następnie trafia do biznesów
    powiązanych z tym samym sędzią). Czerpanie korzyści majątkowych z
    prowadzonych przez sędziego spraw jest przestępstwem kwalifikowanym - a więc
    traktowanym surowiej, bo dotyczy osoby, która właśnie miała stać na straży
    praworządności. Prokurator z Katowic dostał 10 lat za znacznie mniejsze
    przewinienia. Sędzia Dariusz Czajka nawet nie został wykluczony z zawodu.

    1. ratowanie aferzysty

    Formalnie to właśnie Sąd Najwyższy za czasów SLD / prezydentury
    A.Kwaśniewskiego odegrał kluczową rolę w uratowaniu sędziego - aferzysty
    Dariusza Czajki. Jak podaje RMF/FM: [Sąd Najwyższy doszedł do wniosku, że
    orzeczona kara nie jest rażąco łagodna: "być może jest łagodna, ale nie
    rażąco. Tylko gdyby była rażąco łagodna, sąd musiałby ją zaostrzyć".]

    Tak się składa, że oficjalnym obrońcą aferzysty Dariusza C. w trakcie
    postępowania dyscyplinarnego był Tadeusz Szymanek, sędzia Sądu Najwyższego, a
    prywatnie ojciec Jolanty Szymanek Deresz (szefowa kancelari A.Kwaśniewskiego).

    2. kasowanie kasacji

    Podobną rolę Sąd Najwyższy odegrał w aferach związanych z sędzią Dariuszem
    Czajką. To właśnie przez Sąd Najwyższy jako najwyższą instancję odwoławczą
    prześlizgiwały się wyroki nieomylnego sędziego Dariusza Czajki za czasów
    SLD / prezydentury A.Kwaśniewskiego. W przypadku Eko-Mysiadło nawet nie
    przyjęto sprawy do rozpatrzenia, tym samym uprawomocniając kontrowersyjny
    wyrok Dariusza Czajki. Jeszcze nawet zanim Sąd Najwyższy rozpatrywał kasację
    w sprawie upadłości Eko-Mysiadło, sędzia Dariusz Czajka wydał zgodę na
    rozbiórkę głównej bazy produkcyjnej Eko-Mysiadło. Los firmy był więc już z
    góry przesądzony.

    Tymczasem dokonana pod nadzorem sędziego Dariusza Czajki rozbiórka ponad 330
    tysięcy m2 zabudowań dokonana została po pierwsze z naruszeniem zakazu Sądu
    Okręgowego zbywania nieruchomości, a po drugie w formie samowoli budowlanej,
    co wymaga przywrócenia stanu pierwotnego = odbudowy. Przy okazji samowola
    budowlana zakończyła się skażeniem środowiska. Będzie to kosztować Skarb
    Państwa łącznie około 150 milionów złotych. Prokuratura Rej. w Piasecznie
    postawiła już w tej sprawie pierwsze zarzuty karne syndykowi, którego powołał
    i nadzorował z urzędu Dariusz Czajka. Oprócz sędziego Czajki, przestępstwa
    syndyków nadzorowała jeszcza Rada Wierzycieli. Tak się jednak składa, że w
    Radzie Wierzycieli zasiadał powiązany z aferami Dariusza Czajki pan Sławomir
    Góralski, którego liczne i kontrowersyjne powiązania z Dariuszem Czajką
    przedstawiała obszernie przez wiele miesięcy prasa w związku z pozostałymi
    upadkami Dariusza Czajki.

    3. łączy nas coraz więcej

    Również tak się składa, że to sędzia Sądu Najwyższego jest prezesem
    Zrzeszenia Prawników Polskich - a więc jednego z biznesów należących
    do "prawniczego trójkąta bermudzkiego" związanego z aferzystą Dariuszem
    Czajką. Sędzia Sądu Najwyższego zastąpił na tym stanowisku... kolegę
    sędziego - aferzystę Dariusza Czajkę po tym jak wybuchła afera. Tymczasem
    Zrzeszenie czerpie korzyści z ogłaszanych przez Dariusza Czajkę upadłości jak
    udowodniła prasa. Oczywiście w Zrzeszeniu znalazły się stanowiska dla osób
    związanych z upadłościami prowadzonymi przez sędziego Dariusza Czajkę. W
    założonej przez Czajkę uczelni EWSPA należącej do Zrzeszenia Prawników
    Polskich pracę znaleźli sędziowie, którzy współorzekali upadłość Eko-
    Mysiadło. Prezesem warszawskiego odziału Zrzeszenia Prawników Polskich
    oczywiście nadal jest aferzysta Dariusz Czajka. Odział warszawski mieści się
    w budynku przejętym z jednej z kontrowersyjnych upadłości sędziego Dariusza
    Czajki. Szczegóły tutaj http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html

    4. sympatie rodziny p.Kwaśniewskich

    Były medale od A.Kwaśniewskiego dla założycieli uczelni EWSPA. Były rauty
    J.Kwaśniewskiej na jachcie należącym do jednego z biznesów powiązanych z
    Dariuszem Czajką. Były tyrady obronne wygłaszane przez ojca Jolanty Szymanek
    Deresz, który jest zatrudniony w uczelni założonej przed Dariusza Czajkę, i
    tak dalej.

    Również to właśnie należąca do żony Pana Prezydenta (Jolanta Kwaśniewska)
    firma "Royal Wilanów" występuje do założyciela Eko-Mysiadło przed
    ogłoszeniem przez sędziego Dariusza Czajkę upadłości Eko-Mysiadło z
    zainteresowaniem pośrednictwa w zakupie terenów tej firmy. Osobą, która z
    własnej inicjatywy zgłosiła się w tej sprawie reprezentując firmę Jolanty
    Kwaśniewskiej był Marek Zabrzeski - którego kilka lat później Polska poznała
    z następujących publikacji prasowych:

    W 2005 roku tygodnik WPROST pisze: "Interesy z Andrzejem Kuną i Aleksandrem
    Żaglem robił także Marek Zabrzeski, obecny zarządca firmy Nieruchomości Royal
    Wilanów Jolanty Kwaśniewskiej." Również jak pisze w 2005 roku PRZEKRÓJ: "Żona
    świeżo wybranego prezydenta wzięła udział w kameralnym spotkaniu wigilijnym z
    Andrzejem Kuną i Aleksandrem Żaglem - wspólnikami w interesach szpiega
    Władimira Ałganowa. Na spotkaniu w hotelu Holiday Inn był też Edward Mazur -
    zdaniem prokuratury zleceniodawca zabójstwa byłego szefa policji Marka
    Papały. Spotkanie współorganizował stary znajomy Kwaśniewskiej Marek
    Zabrzeski."

    ---

    Dla przypomnienia sprawa Eko-Mysiadło dotyczy majątku-nieruchomości o
    wartości ponad 0,5 miliarda złotych, który pod nadzorem komisarza Dariusza
    Czajki syndyk próbował sprzedać po wielokrotnie zaniżonej cenie zgodnie z
    uzgodnieniami z opisywanego w prasie korupcyjnego spotkania z udziałem
    Waldemara Bronowskiego (zasiada w komisji rewizyjnej OW Zrzeszenia Prawników
    Polskich, którego sędzia Dariusz Czajka jest prezesem). Szczegóły na stronie
    http://www.upadloscian.org.pl

  • 10. Data: 2005-11-20 22:00:43
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > prostu zainteresowanemu doniesie, że ktoś bzdury o nim wypisuje na
    > publicznym forum? Pamiętaj, że sama instytucja sądu jako organu

    Może i nudne, zwłaszcza że żadych efektów nie widać. Ale wiesz co. Od pewnego
    czasu można mieć swoje własne zdanie. Niekoniecznie zgodne ze zdaniem innych. To
    że można mieć inne podejście jest równiez pod jakąś ochroną. Skoro sądy są
    chronione prawem to pewno wystarczy powiadomić o zdarzeniu stosowne organy. Ja
    robie maszyny. Nie znam się na prawie. I nie wiem czy w takiej sytuacji nie
    powinienem kogoś powiadomić. Nawet nie wiem kogo. Ale coś mi się widzi ze są tu
    tacy co mają w zakresie obowiązków reagowanie gdy łamane jest prawo. To jeśli
    się na tym znasz to dlaczego nic nie robisz. Czekasz na innych? pewno tak bo
    piszesz że ktoś ( czyli nie Ty) doniesie. O kant du.. potłuc taką grupę co
    wszyscy mądrzy a nikt nie reaguje jak jest łamane prawo. Tomek