  • 1. Data: 2002-09-24 06:33:40
    Temat: znak firmowy
    Od: Piotr Kijowski <w...@n...com.pl>

    Witam.

    Na mojej stronie firmowej mam zamieszczone
    zdjecia wykonanych przez moja firme produktow.
    Na tych produktach widnieja loga moich klientow.
    Cala strona internetowa ma harakter oferty onlie.
    Wszystkie zdjecia (te z logami tez) sa tam
    wgrane po to by potencjalny klient widzial jak
    wygladac moze wykonany przez nas produkt.

    Chcialbym zamiescic na stronie tekst ktory
    wyjasnial by moim klientom ze ich loga sa
    tam "bo są" i nie jest to zadna reklama.
    Wymazywanie znakow firmowych moich klientow
    bylo by bez sensu a nawet wplynelo by to
    zle na wyglad zamieszczonych zdjec.

    Moje pytanie:

    Jak napisac cos takiego? Chialbym napisac to
    jakos powaznie a nie tak jak kilka linijek wyzej.

    Czy nasze Polskie Prawo cos o tym mowi?
    Sa moze jakies paragrafy z ktorymi powiniennem sie
    zapoznac? Jesli da sie to ztrescic w kilku
    linijkach to bardzo prosze.

    Pozdrawiam.