-
1. Data: 2005-10-27 13:50:57
Temat: zmiana terminu wypłaty wynagrodzenia a koszty uzyskania - kto pomoze
Od: "mariusz" <s...@w...pl>
Witam
Mam nastepujace pytanie zakład pracy zmienił termin na wypłaty wynagrodzenia
z 10-go na ostatniego każdego miesiaca i pojawił sie problem, że w tym roku
bedzie 13 wypłat a tym samym obcioł przy tej wypłacie koszty uzyskania bo by
wyszło że byłyby wieksze niz przewiduje prawo o ten 1 miesiąc. Ale wydaje
mi sie że to nie jest prawdą bo kiedyś kiedy sie zatrudniłem to dostałem 11
wypłat z potraconymi kosztami uzyskania. Czy ktoś juz miał ten problem i
jak go rozwiązać.
Pozdrawiam
Mariusz
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?