-
1. Data: 2003-02-18 15:25:38
Temat: zmiana okresu gwarancji przez producenta
Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
Witam :)
Pod koniec 2002 (w grudniu) roku sprzet komputerowy (z 3-letnim okresem
gwarancji producenta), ulegl uszkodzeniu i po okresie 2-tygodniowym
(zgodnie z prawem) wymieniono go na nowy - ale juz w 2003 roku (styczen).
Problem polega na tym, ze od nowego roku producent oraz dystrybutor
zmienili gwarancje na 1-roczna.
Jaki okres gwarancji ma wpisac sprzedawca w aneksie do karty
gwarancyjnej tego wlasnie sprzetu (najlepiej byloby rok, tak jak dal mu
dystrybutor/producent) i czym ma umotywowac Klientowi zmiane okresu
gwarancji ?
Czy istnieje jakis przepis regulujacy zmiene okresu gwarancji po
wymianie uszkodzonego sprzetu ?
Dzieki i pozdrawiam,
Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>