  • 1. Data: 2008-07-09 14:02:13
    Temat: złożony pozew do sądu
    Od: "troszcz" <s...@d...pl>

    Witam,

    prosze o odpowiedź w takiej sprawie:

    był spór cywilny. Zagroziłem złożeniem sprawy do sądu. Dziś z drugą stroną
    doszedłem do porozumienia, niestety mój prawnik się pospieszył i złożył
    pozew.
    Wiem, że on się tym zajmie, ciekawi mnie jednak, czy będzie duży problem z
    wycofaniem sprawy i jak to się ogólnie odbywa?

  • 2. Data: 2008-07-09 16:21:50
    Temat: Re: złożony pozew do sądu
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    troszcz pisze:
> [...]
    > Wiem, że on się tym zajmie, ciekawi mnie jednak, czy będzie duży problem z
    > wycofaniem sprawy i jak to się ogólnie odbywa?

    Masz przecież swojego prawnika to sie jego pytaj.
    ;)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-07-09 17:13:18
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > troszcz pisze:
    >>
    > Masz przecież swojego prawnika to sie jego pytaj.
    > ;)

    Lepiej nie pytać, bo znów narozrabia i będzie kolejny problem...

    Pozdrawiam Przemek