  • 1. Data: 2005-12-29 11:25:35
    Temat: zasilek dla bezrobotnych
    Od: "magda" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam takie pytanie:
    31 grudnia wygasa mi umowa o pracę. Wiem już, że mi jej nie przedłużą.
    Pracowałam tu pół roku, od 1 lipca, wcześniej 27 czerwca zwolnilam się na
    mocy porozumienia stron z innej pracy, w ktorej pracowalam 3, 5 roku w tym
    urlop macierzyński ( na świadectwie z tamtego zakladu nie ma dat, od kiedy do
    kiedy na nim byłam ).
    Kiedy powinnam się zarejestrować - czy to prawda, że w ciagu 7 dni?
    Czy będzie mi się należał zasiłek?
    Czy jest jakaś strona w internecie odnośnie tych przpisów

  • 2. Data: 2005-12-29 11:39:19
    Temat: Re: zasilek dla bezrobotnych
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia 29 Dec 2005 12:25:35 +0100, magda napisał(a):

> [...]
    > kiedy na nim byłam ).
    > Kiedy powinnam się zarejestrować - czy to prawda, że w ciagu 7 dni?

    Nie. Rejestracja nie jest obowiązkowa więc o żadnych terminach nie może być
    mowy.

    > Czy będzie mi się należał zasiłek?

    Z tego co opisałaś powyżej to wstępnie można powiedzieć, że tak.

    http://www.psz.praca.gov.p
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2005-12-29 12:39:43
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    magda wrote:

    > Kiedy powinnam się zarejestrować - czy to prawda, że w ciagu 7 dni?

    Im szybciej tym lepiej. :) Proponuje pierwszego wolnego dnia. Apo
    zarejestrowaniu sie zaczac szukac pracki...

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 4. Data: 2005-12-29 14:23:25
    Od: adam <a...@g...pl.invalid>

    On Thu, 29 Dec 2005 12:25:35 +0100, magda wrote:

    > Czy jest jakaś strona w internecie odnośnie tych przpisów
    moze podam DU do poczytania
    Dziennik Ustaw z 2004 r. > Nr 99 > poz. 1001
    ponoc cos nowego wyszlo w listopadzie 2005?

    w szczegolnosci art 71 i 75

    --
    pozdrawiam