  • 1. Data: 2007-04-10 10:16:18
    Temat: zasiedzenie dzialki, pilnie potrzebna porada.
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    Witam!
    Mam pytanie dotyczace zasiedzenia.
    Moja Babka uzytkuje od ponad 30 lat dzialke. Dzialka nalezala do sasiada,
    ktory zmarl. Odziedziczyl ja jego syn.
    Dzisiaj bylem w geodezji i dowiedzialem sie, ze syn wlasciciela dzialki
    zalozyl rok temu ksiege wieczysta na ta dzialke.
    Czy fakt zalozenia ksiegi wieczystej przeszkadza w stwierdzeniu zasiedzenia
    dzialki przez Babke i przeniesienia na nia prawa wlasnosci?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-04-10 10:36:35
    Temat: Re: zasiedzenie dzialki, pilnie potrzebna porada.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "..::TOMI::.." <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Moja Babka uzytkuje od ponad 30 lat dzialke. Dzialka nalezala do
    > sasiada,
    > ktory zmarl. Odziedziczyl ja jego syn.

    a kto przez te lata robil oplaty za ta dzialke?

  • 3. Data: 2007-04-10 12:49:44
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    >a kto przez te lata robil oplaty za ta dzialke?

    niestety sasiad, czyli nie ma wyjscia i musze odkupic ta dzialke od sasiada?

  • 4. Data: 2007-04-10 12:56:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > niestety sasiad, czyli nie ma wyjscia i musze odkupic ta dzialke od
    > sasiada?

    wszystko na to wskazuje

  • 5. Data: 2007-04-10 13:26:35
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    > wszystko na to wskazuje
    a przy okazji mam pytanie: czy użytkowniczka tej działki ma chociaż prawo
    jej pierwokupu ?
    Zipi