  • 1. Data: 2005-09-17 09:53:43
    Temat: zarobki
    Od: bullet <f...@o...pl>

    czy mozliwe jest legelne zarabianie jesli nie zalozylem wlasnej firmy (zus
    by mnie zezarl) i nie jestem zatrudniony w innej,
    np
    -naprawiam ludziom kompy i nie chce zeby sie ktos kiedys czepil,
    czy moze cos w stylu umowa zlecenie za kazdym razem? -nie zanm sie na tym
    dokladnie,
    albo zrobilem kolesiowi strony www - reklamowki jego platnego serwisu, za
    kazdym razem gdy ktos wejdzie do niego za posrednictwem mojej reklamowki
    dostaje jakas kase, zakladajac ze jest wyplacana co miesiac albo co jakas
    sume - co z tym zrobic ??

    jestem w takich tematach zielony, wiem ze podatki sie placi i tyle,
    znam sie praktycznie tylko na kompach takze potrzebowal bym pomocy

    --
    bullet