  • 1. Data: 2003-05-30 08:08:33
    Temat: zapytanie o karalność
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl>

    Witam ...

    Gdzie w Warszawie powinnam udać się po zaświadczenie o niekaralności i jak d
    ługo trwa uzyskanie tagowego?

    Dziękuję,

    Aga

  • 2. Data: 2003-05-30 08:49:27
    Temat: Re: zapytanie o karalność
    Od: "Kinka" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam ...
    >
    > Gdzie w Warszawie powinnam udać się po zaświadczenie o niekaralności i jak
> [...]

    Wszystko zalatwic mozna przy ul. Zwyciezcow 34 /rog ul. Saskiej/, jezeli
    staniesz w kolejce o godz. 8.00 to masz szanse zalatwic tego samego dnia w
    ciagu kliku godzin, w zaleznosci od ilosci chetnych. Kolejki sa duze,
    warunki oczekiwania okropne. Mimo to zycze powodzenia. Aaa... i jeszcze
    jedno, lepiej jest kupic sobie wczesniej znak oplaty sadowej (np. w gmachu
    sadu) za 50 zl, to znacznie uprosci sprawe.

  • 3. Data: 2003-05-30 13:10:03
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Kinka wrote:
> [...]
    > jedno, lepiej jest kupic sobie wczesniej znak oplaty sadowej (np. w gmachu
    > sadu) za 50 zl, to znacznie uprosci sprawe.

    Nie żartuj, jak staniesz o 12 to masz szansę załatwić w ciągu godziny,
    dwóch, znaczek bez problemu (chyba że właśnie będzie przerwa ;) )
    kupisz w kasie stojąc w tej samej kolejce.

    KG

  • 4. Data: 2003-05-30 16:57:16
    Od: <l...@f...onet.pl>

> [...]
    > ciagu kliku godzin, w zaleznosci od ilosci chetnych. Kolejki sa duze,
    > warunki oczekiwania okropne. Mimo to zycze powodzenia.

    Nie wiem czy to jest prawda. Z racji zawodowej sama czasami korzystam z tej
    instytucji i jakos nigdy nie natrafilam na zadne kolejki. Inni, których znam
    tez nie mieli z tym klopotu. Wszystko jak do tej pory kazdy zalatwial w
    przeciągu kilku minut, maks. pol godziny.

    Pozdrawiam
    Lev-al

  • 5. Data: 2003-05-30 17:38:16
    Od: "Kinka" <k...@t...pl>

    Użytkownik <l...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tez nie mieli z tym klopotu. Wszystko jak do tej pory kazdy zalatwial w
    > przeciągu kilku minut, maks. pol godziny.

    moze mialas szczescie :-)