  • 1. Data: 2007-10-26 09:43:39
    Temat: zamiana samochodu
    Od: "Małgorzata" <g...@v...pl>

    Witam,
    Mam pytanie, oddalam samochod do komisu aby go sprzedali, w miedzy czasie w
    tym samym komisie pojawil sie inny samochod, ktory mnie zainteresowal,
    okazalo sie pozniej, ze jest on wlasciciela komisu, ktory sprowadzil go z
    Wloch. Istniala rowniez mozliwosci zamiany na ten samochod, wiec
    skorzystalam z niej. Stalam sie szczesliwa wlascicielka nowego samochodu.
    Ubezpieczenie mojego starego samochodu wygasa za kilka dni i tu pojawia sie
    pytanie czy jestem zobowiazana zaplacic ubezpiecznie mojego starego
    samochodu, ktorego juz nie jestem wlascicielem?
    Pozdrawiam
    Malgorzata

  • 2. Data: 2007-10-26 09:49:53
    Temat: Re: zamiana samochodu
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Małgorzata pisze:

    > Ubezpieczenie mojego starego samochodu wygasa za kilka dni i tu pojawia sie
    > pytanie czy jestem zobowiazana zaplacic ubezpiecznie mojego starego
    > samochodu, ktorego juz nie jestem wlascicielem?

    A czy jesteś zobowiązana zapłacić ubezpieczenie za samochód sąsiada
    albo szwagra?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2007-10-26 10:03:18
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 11:43:39 +0200, Małgorzata napisał(a):

    > Ubezpieczenie mojego starego samochodu wygasa za kilka dni i tu pojawia
    > sie pytanie czy jestem zobowiazana zaplacic ubezpiecznie mojego starego
    > samochodu, ktorego juz nie jestem wlascicielem?

    Pytanie czy dokonałaś zamiany w formie umowy oraz czy wypowiedziałaś
    umowę u swojego ubezpieczyciela. Jeśli tak, to nie musisz. Jeśli
    ubezpieczyciel nic o tym nie wie - to musisz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 4. Data: 2007-10-26 10:48:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Olgierd w <news:ffse16$efc$2@inews.gazeta.pl>:

    > Pytanie czy dokonałaś zamiany w formie umowy oraz czy wypowiedziałaś
    > umowę u swojego ubezpieczyciela.

    Ale wiesz, że zbywca ma obowiązek przekazać OC nabywcy i nie w jego gestii
    jest wypowiadanie umowy, która nie jest stroną?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2007-10-26 10:49:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

> [...]

    > umowę u swojego ubezpieczyciela.

    Ale wiesz, że zbywca ma obowiązek przekazać OC nabywcy i nie w jego gestii
    jest wypowiadanie umowy, której stroną już nie jest?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-10-26 12:20:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Małgorzata" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    Podpisałaś jakąś umowę z komisem na okoliczność zbycia praw własności do
    swojego starego pojazdu? jeśli tak, to idź z tą umową i wyrejestruj swój
    samochód. jeśli nie, to powinnaś zapłacić OC, bo jesteś posiadaczem nadal.

  • 7. Data: 2007-10-27 06:47:20
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    'Tom N' pisze:
    > Ale wiesz, że zbywca ma obowiązek przekazać OC nabywcy i nie w jego gestii
    > jest wypowiadanie umowy, której stroną już nie jest?

    A wiesz, ze zbywca ma o fakcie sprzedazy poinformowac ubezpieczyciela,
    aby ten mogl zmienic strone umowy?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 8. Data: 2007-10-27 09:29:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MarcinJM w <news:ffumtq$ci9$1@news.onet.pl>:

    > A wiesz, ze zbywca ma o fakcie sprzedazy poinformowac ubezpieczyciela,
    > aby ten mogl zmienic strone umowy?

    Obowiązek powiadomienia o zbyciu nie implikuje możliwości wypowiedzenia
    przez zbywcę.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]