-
1. Data: 2008-12-01 12:24:36
Temat: zakupy w sklepie internetowym a anulowanie zamówienia
Od: Michał <l...@e...pl>
Witam.
Jest sklep internetowy. Są ceny nie będące ofertą w rozumieniu prawa
(zastrzeżenie w regulaminie sklepu).
Złożyłem zamówienie wg cen ze strony. Otrzymałem maila z prośbą o
potwierdzenie tego zamówienia- w treści jaki towar i podana cena
zgodna z tą widniejącą na stronie. Potwierdziłem. Dostałem maila o
temacie "zamówienie zostało potwierdzone", w treści podziękowania za
potwierdzenie i informacja że towar będzie wysłany w ciagu 24 godzin.
Po pojawieniu się żywego pracownika w biurze firmy anulował on moje
zamówienie. I teraz mają mnie w dupie.
Czy mogę żądać wydania towaru?
Artykułu KC są dla mnie niejasne w tym temacie art:66-72.
Pozdrawiam,
Michał
-
2. Data: 2008-12-01 16:32:20
Temat: Re: zakupy w sklepie internetowym a anulowanie zamówienia
Od: Ania <a...@g...pl>
Michał pisze:
> Witam.
> Jest sklep internetowy. Są ceny nie będące ofertą w rozumieniu prawa
> (zastrzeżenie w regulaminie sklepu).
> Złożyłem zamówienie wg cen ze strony. Otrzymałem maila z prośbą o
> potwierdzenie tego zamówienia- w treści jaki towar i podana cena
> zgodna z tą widniejącą na stronie. Potwierdziłem. Dostałem maila o
> temacie "zamówienie zostało potwierdzone", w treści podziękowania za
> potwierdzenie i informacja że towar będzie wysłany w ciagu 24 godzin.
> Po pojawieniu się żywego pracownika w biurze firmy anulował on moje
> zamówienie. I teraz mają mnie w dupie.
> Czy mogę żądać wydania towaru?
> Artykułu KC są dla mnie niejasne w tym temacie art:66-72.
> Pozdrawiam,
> Michał
jesli zostalo potwierdzone to jak najbardziej, to ze maja tak
skonstruowany system - to ich wina, zamowienie zostalo potwierdzone
mozesz sie zglosic do rzecznika ochrony praw konsumentow gdyby robili
problemy