  • 1. Data: 2010-04-23 20:53:08
    Temat: zagubiona rzecz na lotnisku
    Od: łamaga <anty******@onet.eu>

    Witam,

    Dziś na lotnisku w Krakowie zostawiłem podręczny bagaż, poprostu zapomniałem
    :(( Po wylądowaniu zadzwoniłem do obsługo lotniska i nic nie znaleźli ( w
    plecaku było pare stówek, plus osobiste rzeczy). Czy mam szansę dotrzec do
    jakiegoś monitoringu itp? Plecaczek zostawiłem bezpośrednio przed ostatnią
    bramką. Byli tylko pasażerowie którzy czekali na swoje loty - nie sądze aby
    ktoś akurat mógłby wziąc. Myślę że to obsługa lotniska.

    dzięki

  • 2. Data: 2010-04-23 20:53:52
    Temat: Re: zagubiona rzecz na lotnisku
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    > ktoś akurat mógłby wziąc. Myślę że to obsługa lotniska.

    a dlaczego tak myślisz?

    jk

  • 3. Data: 2010-04-23 22:28:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Skoro rzeczy nie znaleziono, a jak rozumiem to była już strefa ograniczonego
    dostępu, tzn. że ktoś ją zabrał. A cudzej rzeczy traktować jak swojej się
    nie powinno. Istnieje tu podejrzenie możliwości popełnienia przywłaszczenia
    rzeczy. I z takim pisemnym zawiadomieniem można wystąpić do Policji lub
    prokuratury. Bez względu na to czy sprawę umorzą czy nie, jest szansa, że
    dotrą do monitoringu. Tylko jak potem skojarzyć osobę z nazwiskiem, to nie
    sprawa terroryzmu tylko, wybacz, bzdurki...

  • 4. Data: 2010-04-24 06:39:48
    Od: łamaga <anty******@onet.eu>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in message
    > Skoro rzeczy nie znaleziono, a jak rozumiem to by?a ju? strefa
    > ograniczonego dostepu, tzn. ?e kto? j? zabra?. A cudzej rzeczy traktowaae
    > jak swojej sie nie powinno. Istnieje tu podejrzenie mo?liwo?ci pope?nienia
    > przyw?aszczenia rzeczy. I z takim pisemnym zawiadomieniem mo?na wyst?piae
    > do Policji lub prokuratury. Bez wzgledu na to czy sprawe umorz? czy nie,
    > jest szansa, ?e dotr? do monitoringu. Tylko jak potem skojarzyae osobe z
    > nazwiskiem, to nie sprawa terroryzmu tylko, wybacz, bzdurki...
    Dzięki za odpowiedź.
    Tak , to strefa ograniczonego dostępu i nie wyobrażam sobie aby jakaś osoba
    oczekujaca na swój lot wzieła obcy pakunek na pokład....Moim zdaniem
    plecakiem zaopiekowały się odpowiednie służby lotniskowe, ewentualnie pani z
    kafejki naprzeciwko, która niewątpliwie miała na oku nasze miejsce. Myślę że
    monitoring to dokładnie ujawni.

  • 5. Data: 2010-04-24 07:48:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-24 00:28, Piotr [trzykoty] pisze:
    > Skoro rzeczy nie znaleziono, a jak rozumiem to by?a ju? strefa ograniczonego
    > dost?pu, tzn. ?e kto? j? zabra?. A cudzej rzeczy traktowa? jak swojej si?

    Zrób coś z czytnikiem, bo śmiecisz. Np. to:
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-04-24 11:12:03
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "łamaga" <anty******@onet.eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > ewentualnie pani z kafejki naprzeciwko, która niewątpliwie miała na
    > oku nasze miejsce. Myślę że monitoring to dokładnie ujawni.

    ... że pakunek został wywieziony przez saperów i zdetonowany bez
    otwierania....

    I to wcale nie jest dowcip tylko procedura postępowania z pakunkami
    bez opieki pozostawionymi na lotnisku...

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 7. Data: 2010-04-24 11:12:30
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-24 13:12, Telesfor pisze:

    > ... że pakunek został wywieziony przez saperów i zdetonowany bez
    > otwierania....
    >
    > I to wcale nie jest dowcip tylko procedura postępowania z pakunkami bez
    > opieki pozostawionymi na lotnisku...

    ... a zjawienie się właściciela wskaże osobę której należy wystawić
    rachunek za powyższą usługę. ;)

    --
    spp

  • 8. Data: 2010-04-24 11:15:14
    Od: łamaga <anty******@onet.eu>

    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:hqujn2$atr$1@news.onet.pl...

    > ... a zjawienie się właściciela wskaże osobę której należy wystawić
    > rachunek za powyższą usługę. ;)
    >
    > --
    > spp

    ta, i jeszcze obamie mnie wyślą jako potencjalnego współpracownika binladena
    :)

  • 9. Data: 2010-04-24 16:23:41
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Przemysław Adam Śmiejek

    mi nic nie smieci, to Ty smiecisz...

  • 10. Data: 2010-04-26 11:14:31
    Od: Marek Chmielewski <m...@n...gmail.com>

    W dniu 2010-04-24 18:23, wromek pisze:

    > mi nic nie smieci, to Ty smiecisz...

    Śmieci i Ty śmiecisz.
    Obaj nie umiecie skonfigurować swojego czytnika news'ów.

    Marek Chmielewski