  • 1. Data: 2002-06-03 12:58:21
    Temat: zadluzone mieszkanie
    Od: "Ada" <u...@2...pl>

    witam !

    czy ktos ma jakis pomysl jak najlepiej rozliczyc sie z wlascicielem
    zadluzonego mieszkania, ktore chce kupic?
    W jaki sposob uregulowac te dlugi?
    Zawrzec w umowie przedwstepnej (ja biore kredyt) ze tyle i tyle daje dla
    sprzedajacego na poczet dlugow, czy
    ustalic mniejsza cene mieszkania odejmujac zadluzenie. Ale co na to bank,
    skoro cena mieszkania w tym momencie bedzie mniejsza, a oni powiedzmy zechca
    wyceny.

    Dziekuje za wszelkie sugestie

    Ada

  • 2. Data: 2002-06-03 18:58:39
    Temat: Re: zadluzone mieszkanie
    Od: "defric" <d...@w...pl>

    Mieszkanie, które kupowałam było zadłużone, sprawa u komornika. Podpisaliśmy
    umowę wtępną (czy przedwstępną) u notariusza, w której zobowiązaliśmy się że
    ja od Pana X kupuje mieszkanie, a Pan X sprzedaje mi te mieszkanie. W umowie
    stało, że mam mu dać trochę kasy - powiedzmy 20 tys. On się w umowie
    zarzekł, że do dnia xx.yy. nastąi sprzedaż całkowita mieszkania, któe do tej
    pory zostanie oddłużone. Wycofanie się moje z umowy skutkowało by stratą 20
    tys.- facet móhgł by mi nie oddać, a jego, że musiałby mi oddać 20 tys i
    dołożyć nastęne 20 tys.
    Zanim podpisałam umowę, sprawdziłam faceta, dowiedziałam się o mieszkaniu, o
    długach, w wielu instytucjach, byłam też u komornika.
    Z resztą, po podpisaniu umowy nie dałam mu kasy w łapę, tylko razem
    pojechaliśmy do komornika, razem do niego weszliśmy, na moich oczech facet
    zapłacił dług i na moich oczach komornik wypisywał papiery oddłużenia.
    Przy każdej umowie na pewno należy sprawdzić dokładnie status prawny.

    defric

    --
    spójrz trochę przez pryzmat społeczeństwa, innej jednostki i innej kultury,
    a nie jedynie przez swój subiektywny pryzmat, małej mrówki ze swym