-
1. Data: 2011-07-03 11:04:11
Temat: wypowiedznie umowy w Cyfrowym Polsacie
Od: Marek <m...@p...onet.pl>
Dośc dawno /dobre kila lat/ podpisałem umwowę z polsatem. Po okresie dwóch
czy trzech lat przeszła automatycznie w umowę na czas nieokreślony. Potem
zadnych aneksów nie podpisywałem. Wypowiedziałem umowe w maju z miesiecznym
okresem wypowiedzenia. Konsultanci początkowo mówili, że mam 3 miesiace,
ale jak im poweiedziałem co powyżej, to przyznali, że miesiąc, wyliczyli
kwotę do dopłaty i miłe rozstanie było. Teraz dostałem sms-a
wundykacyjnego, że zalegam z abonamentem. Zadawoniłem do CP, rozmowa jak
poprzednie ale tym razem konsultantka się uparła, że jednak trzy miesiące
wypowiedzenia mie obowiązuję, bo chyba na przełomie roku 2010/2011 była
zmian aregulaminu, w myśl której każa umowa przechodzi z koncem roku w
nową, na czas określony jedengo roku. To do zaplaty duża kwota nie jest,
ale jak to jest naprawdę, i przede wszystkom dlaczego raz mówią tak, a razx
inaczej. hak się dotego ustowić ?
-
2. Data: 2011-07-03 11:11:28
Temat: Re: wypowiedznie umowy w Cyfrowym Polsacie
Od: Marek <m...@p...onet.pl>
Przepraszam za literówki w tekście powyżej-kłopoty z klawiaturą przy
szybkim pisaniu.
Mea culpa, mea maxima culpa...
-
3. Data: 2011-07-05 09:53:25
Temat: Re: wypowiedznie umowy w Cyfrowym Polsacie
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Sun, 3 Jul 2011, Marek wrote:
> i przede wszystkom dlaczego raz mówią tak, a razx inaczej.
Bo zakładają, że klient nie nagrywa i nie będzie miał dowodów,
zaś różne zeznania mogą wynikać:
- z braku doinformowania informacji, to niestety normalne zjawisko
że działy sprzedaży i obsługi klienta nie mają pojęcia o tym co
i w jakiej formie akurat sprzedaje firma
- z doraźnej chęci aby klient się odczepił
- z celowego działania aby było na pensję :P
- z dość dobrej słuszności tezy, że i tak w razie czego liczyło
się będzie to co jest na piśmie, więc gadać można wedle uznania
Można sobie dobrać zestaw warunków :|
pzdr, Gotfryd