  • 1. Data: 2009-06-26 10:12:36
    Temat: wypadek przy pracy - problem z pracodawcą
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Wszystkie dokumenty związane z wypadkiem zostały złożone do ZUS. Jednak
    okazało się, że na paru oryginałach zabrakło pieczątki pracodawcy. ZUS
    odesłał do uzupełnienia. I jak kamień w wodę. :( Otrzymałem kolejne
    pismo z ZUS (do wiadomości dla mnie), w którym domaga się zwrotu
    dokumentacji oraz jej uzupełnienia od mojego pracodawcy. I znowu jak
    kamień w wodę. Pracodawca zmienił adres, kadry nie odpowiadają na
    monity. Czy ZUS ma jakieś narzędzie żeby przywołać pracodawcę do
    porządku? Ja ze swojej strony "poprosiłem" o pomoc Inspektorat Pracy.
    Niestety pracodawca został wykupiony przez inną firmę i jest w trakcie
    przekształceń. Jakie jeszcze moge podjąć kroki aby uzyskać "współpracę"
    pracodawcy? Sąd? Trochę to ostateczność. No i jak miałby wyglądać taki
    pozew skoro firma się przekształca i żeby sąd nie odrzucił pozwu z uwagi
    na, sam nie wiem, niewłaściwy adres? W zależności od orzeczenia ZUS mam
    w tej chwili "w plecy" ze 3 tysiące PLN.

    --
    The Gnome