  • 1. Data: 2009-01-30 08:00:11
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: Radom007 <r...@p...onet.pl>

    Witam, chcialbym wynajac mieszkanie w domu wielorodzinnym ale mam
    problem. W tym domu znajduja sie 3 mieszkania do ktorych sa osobne
    wejscia, jedno jest zony i jest wpisana w ksiege wieczysta-ma udzialy
    tej nieruchomosci. Mam problem z wlascicielem jednego z tych mieszkan -
    facet jest strasznie narwany, straszy mnie i potrafi rzucuc sie z
    piesciami na mnie i absolutnie niechce abym to wynajal. Nie boje sie go
    ale niechcialbym miec nieprzyjemnosci z policja po wynajmie, jakie musze
    spelnic warunki zeby wynajac to mieszkanie czyli udzialy? Lokale sa
    niewyodrebnione a z takimi wlascicielami jest to sprawa nie do
    zalatwienia, nie dogadamy sie poprostu. Czy to wogle mozliwe do
    wynajecia od strony prawnej?