  • 1. Data: 2007-09-01 10:21:23
    Temat: wymianata towaru problem :/
    Od: Voodoo <V...@p...fm>

    Witam

    Mam do was pytanie

    Zakupilem karte graficzna rok temu przez allegro ( sklep komputerowy ) ,
    po roku czasu karta zaczela szwankowac, wiec wyslalem ja do reklamacji
    po okolo 25 dni roboczych przyslali mi nowa karte z nowa gwarancja
    ALE... karta jest parametrycznie identyczna , z tym ze FIRMA JEST INNA!!
    A karty tej firmy maja problemy z moja plyta glowna, napisalem do sklepu
    odrazu po otrzymaniu karty ze jej niechce bo firma sie nie zgadza no i
    ze mam z ta firma same problemy i jak nie maja to prosze o zwrot
    gotowki, Pan odpisal ze wszystko sie odbylo zgodnie z prawem i jak cos
    moge zwrocic sie do rzecznika praw konsumenckich
    Czytalem ze tak jest rzeczywiscie, mozna wymienic na ten sam model lub
    lepszy. Ale nigdzie nie pisze o frimach .
    Nitk sie mnie nie pytal czy nowa karta bedzie wspolpracowac z moim
    komputerem !! Zostaje na lodzie ? Jak moge dochodzic swoich roszczen no
    i czy mam jakies szanse ????

    pozdrawiam
    Czarny