-
1. Data: 2003-03-31 11:18:13
Temat: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
Od: gz <g...@p...gazeta.pl>
witam
dwa lata temu kupilem dysk do komputera
(gwarancja na 33 miesiace). zepsul sie i oddalem
go w miejscu zakupu do naprawy, co w praktyce
bedzie wiazalo sie z wymiana na nowy.
czy gwarancja na wymieniony dysk biegnie od poczatku,
(znowu 33 m-ce), czy tez jest kontynuacja poprzedniej
czyli jeszcze przez 9 miesiecy? w karcie gwarancyjnej
nie mam niestety zadnego zapisu na ten temat.
--
pozdrawiam i dziekuje
Grzesiek
-
2. Data: 2003-03-31 11:52:32
Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
Od: "lidmar" <l...@g...pl>
> dwa lata temu kupilem dysk do komputera
> (gwarancja na 33 miesiace). zepsul sie i oddalem
> go w miejscu zakupu do naprawy, co w praktyce
> bedzie wiazalo sie z wymiana na nowy.
> czy gwarancja na wymieniony dysk biegnie od poczatku,
> (znowu 33 m-ce), czy tez jest kontynuacja poprzedniej
> czyli jeszcze przez 9 miesiecy? w karcie gwarancyjnej
> nie mam niestety zadnego zapisu na ten temat.
jeżeli wymieniony zostanie na nowy, to gwarancja biegnie na nowo,
pzdr
marek radwański
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2003-03-31 12:01:05
Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
Od: "Albercik" <l...@w...pl>
> jeżeli wymieniony zostanie na nowy, to gwarancja biegnie na nowo,
>
i mam nadziej ze masz to zaznaczone w karcie gwarancyjnej - to ze dysk byl
wymieniony i date.
Pozdrawiam
Albercik
-
4. Data: 2003-03-31 12:13:21
Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
Od: gz <g...@p...gazeta.pl>
Albercik napisał(a):
> > jeżeli wymieniony zostanie na nowy, to gwarancja biegnie na nowo,
> >
>
> i mam nadziej ze masz to zaznaczone w karcie gwarancyjnej - to ze dysk byl
> wymieniony i date.
>
> Pozdrawiam
> Albercik
w obecnej chwili to mam tylko potwierdzenie, ze zostawilem dysk w naprawie.
sprzedawca twierdzil, ze w znakomitej wiekszosci przypadkow dyskow nie
naprawia sie tylko wymienia na nowy.
rozumiem, ze przy odbiorze dysku domagac sie zapisu, ze w dniu xx.xx.2003
dysk o nr xxxx zostal wymieniony na nowy o nr xxxx.
czy to wystarczy czy powinno byc cos wiecej, chocby domagac sie wydania
nowej karty gwarancyjnej.
--
Grzesiek
-
5. Data: 2003-03-31 12:48:52
Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>
gz wrote:
> dwa lata temu kupilem dysk do komputera
> (gwarancja na 33 miesiace). zepsul sie i oddalem
> go w miejscu zakupu do naprawy, co w praktyce
> bedzie wiazalo sie z wymiana na nowy.
> czy gwarancja na wymieniony dysk biegnie od poczatku,
> (znowu 33 m-ce), czy tez jest kontynuacja poprzedniej
> czyli jeszcze przez 9 miesiecy? w karcie gwarancyjnej
> nie mam niestety zadnego zapisu na ten temat.
Czy gwarancja była na dysk, czy na komputer?
Jeśli na dysk to inni ci pisali. Jeśli na cały komputer to nie ma lekko
- to nie jest wymiana komputera tylko jego naprawa i gwarancja nie
biegnie od nowa. Jeśli nic w ostatnich latach nie zmieniło się w
przepisach to wydłuża się tylko o czas naprawy.
--
Lekcja Historii:
Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,
nie oczekuj, że będzie gotów umierać za Paryż.
-
6. Data: 2003-03-31 12:53:01
Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
Od: Sierp <N...@s...netskasuj>
Dnia Mon, 31 Mar 2003 14:13:21 +0200
gz <g...@p...gazeta.pl> naskrobał(a):
> rozumiem, ze przy odbiorze dysku domagac sie zapisu, ze w dniu xx.xx.2003
> dysk o nr xxxx zostal wymieniony na nowy o nr xxxx.
> czy to wystarczy czy powinno byc cos wiecej, chocby domagac sie wydania
> nowej karty gwarancyjnej.
to od razu zapytaj grupe (sam jestem ciekaw :) co bedzie w takim
(nierzadkim podobno, jezeli ktos sie kloci) przypadku
"serwis grzecznie informuje ze jest to dysk naprawiony, jednak musieli
wymienic obudowe w zwiazku z czym inny jest numer seryjny/stickers/etc,
a ze jest to sprzet naprawiony - gwarancja jest ta sama"
Sierp
--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq
-
7. Data: 2003-03-31 14:05:50
Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
Od: gz <g...@p...gazeta.pl>
>
> Czy gwarancja była na dysk, czy na komputer?
> Jeśli na dysk to inni ci pisali. Jeśli na cały komputer to nie ma lekko
> - to nie jest wymiana komputera tylko jego naprawa i gwarancja nie
> biegnie od nowa. Jeśli nic w ostatnich latach nie zmieniło się w
> przepisach to wydłuża się tylko o czas naprawy.
chodzi o sam dysk - komputer skladak.
dziekuje za informacje, bede to wiedzial na przyszlosc
--
Grzesiek
ps) jesli ktos pamieta podstawe prawna nowego biegu gwarancji
dla towaru wymienionego na nowy to prosilby o podanie.
pytam tak z ciekawosci
-
8. Data: 2003-03-31 14:32:30
Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
Od: "Witus" <s...@s...com.pl>
Mialem problem taki sam sprzedawca oddal mi inny dysk i w karcie gwar
znienil tylko numer dysku nie chcial wypisac nowej gwarancji na na 24
miesiace zabralem dysk i udalem sie do PIHu (byli bardzo mili sprawe
zalatwili bardzo szybko w ciagu 7 dni mialem gwarancje od nowa na 24
miesiace).
Sam sprzedaje elektronarzedzia i w momencie gdy gwarant nie ma czesci to
przysyla nowa maszyne z nowa karta gwarancyjna. Walcz o swoje jak bedzie cos
krecil.
Pozdrawiam
Witus