  • 1. Data: 2005-06-14 10:25:33
    Temat: wymeldowanie/zameldowanie
    Od: tarpan <a...@r...pl>

    Witam grupowiczów

    Być może to pytanie było na tej grupie zadawane, ale jestem nowy - wybaczcie.
    Chodzi mi o maksymalny dopuszczalny termin między wymeldowaniem a
    zameldowaniem w nowym miejscu. Mowa oczywiście o pobycie stałym. Innymi
    słowy, ile mam czasu po wymeldowaniu z jednego miejsca na zameldowanie w
    innym miejscu, aby nie narażać się na kłopoty? Czy jest to jakoś precyzyjnie
    unormowane?

    Pozdrawiam
    tarpan

  • 2. Data: 2005-06-14 15:15:35
    Temat: Re: wymeldowanie/zameldowanie
    Od: "Wiesia" <w...@N...gazeta.pl>

    tarpan <a...@r...pl> napisał(a):

> [...]
    > słowy, ile mam czasu po wymeldowaniu z jednego miejsca na zameldowanie w
    > innym miejscu, aby nie narażać się na kłopoty? Czy jest to jakoś

    O ile dobrze pamiętam bo robiłam to na początku roku to na te operacje ma się
    nie wiele czasu trzeba działac szybko chyba 2 doby ale nie jestem pewna na
    100%. Najlepiej zadzwonić do jakiegokolwiek Urzędu Miasta do wydziału
    meldunkowego to powiedzą

  • 3. Data: 2005-06-14 15:28:45
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 14/06/2005 12:25, tarpan wrote :
> [...]
    > słowy, ile mam czasu po wymeldowaniu z jednego miejsca na zameldowanie w
    > innym miejscu, aby nie narażać się na kłopoty? Czy jest to jakoś

    Jeżeli po prostu się przeprowadziłeś z jednego miejsca stałego
    zamieszkania do drugiego to 3 doby (art. 10 ust. 1 ustawy o ewidencji
    ludności i dowodach osobistych) -- przynajmniej teoretycznie.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 4. Data: 2005-06-14 15:50:18
    Od: "J R" <j...@v...dot.pl>

    witam

    ja w zeszlym roku zmienialem miejsce zamieszkania i zameldowania
    i bez meldunku bylem 2 tygodnie ;) i nic sie nie stalo ,
    a na pytanie czemu tak dlugo to odpowiedzialem ze nie bylo czasu bo praca
    wazniejsza
    pani z meldunkowego skwitowala to wzruszeniem ramion i zameldowala :)