  • 1. Data: 2009-09-14 15:49:37
    Temat: wymeldowanie - czy można cofnąć
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    hej

    mój brat podczas krótkiego pobytu w kraju postanowił przedłużyć swoje
    wymeldowanie czasowe, (które skończyło się jakiś czas temu)
    pomyłkowo wypełnił w urzędzie druk na wymeldowanie stałe
    na potwierdzeniu (które przeczytał dopiero po wyjściu z urzędu) przeczytał,
    że musi w ciągu 14 dni zgłosić wymianę dowodu

    - czy może w urzędzie zgłosić o cofnięcie operacji (chodzi o kwestię
    prakatyczną - czy np fak, że wprowadzili to do swoich systemów nie
    uniemożliwi tego, albo z inngo powodu nie będzie to wykonalne)

    Ponowne zameldowanie najpraawdopodobniej wymaga dokumentów właściciela -
    więc jakkowliek załatwiałoby sprawę, to jest niewykonalne czasowo

    byłoby fajnie jakby ktoś wiedział, rano przed odlotem może by się dało
    odkręcić

  • 2. Data: 2009-09-14 18:07:34
    Temat: Re: wymeldowanie - czy można cofnąć
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    > Na miejscu twojego brata olal bym to cieplym moczem i wracal do normalnych
    > stron.

    w ogóle nie jest to odpowiedź na pytanie - można przypuszczać, że gdyby było
    to do olania, to byśmy olali - m.in nie jest na rękę brak zameldowania i nie
    będę wchodzić w inne szczegóły, które i tak nie mają znaczenia w postawionym
    pytaniu dotyczącym procedur

    ktoś pomoże?

  • 3. Data: 2009-09-14 18:19:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    yapann pisze:
> [...]
    > zameldowania i nie będę wchodzić w inne szczegóły, które i tak nie mają
    > znaczenia w postawionym pytaniu dotyczącym procedur

    Niech się zamelduje, a potem wymelduje.

    A do czego jest to mu potrzebne?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-09-14 19:21:26
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > Na chuj ci meldunek baranie, kazdy normalny juz sie wypisal z tego
    > debilnego kraju a ty chcesz byc bardziej poprawny niz ten pierdolniety
    > system.

    na to samo mi taka rada - jak i poprzednia
    Tak, 'ten pierdolniety system' produkuje osoby o takim sposobie myślenia
    proszę o podpowiedź, kogoś, kto zrozumie o co się pyta.

  • 5. Data: 2009-09-14 20:05:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    yapann wrote:

    > na to samo mi taka rada - jak i poprzednia Tak, 'ten pierdolniety
    > system' produkuje osoby o takim sposobie myślenia proszę o podpowiedź,
    > kogoś, kto zrozumie o co się pyta.

    Ja nie rozumiem Was obu...

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2009-09-14 20:53:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > - czy może w urzędzie zgłosić o cofnięcie operacji (chodzi o kwestię
    > prakatyczną - czy np fak, że wprowadzili to do swoich systemów nie
    > uniemożliwi tego, albo z inngo powodu nie będzie to wykonalne)

    Tak, ale powinien to zrobić zaraz po wyjściu z Urzędu. Wówczas jeszcze
    najparwdopodobniej pracownik nie wklepał w system wymeldowania,.

    > byłoby fajnie jakby ktoś wiedział, rano przed odlotem może by się dało
    > odkręcić
    Najprościej zadzwonić do tego urzedu, a jeszcze lepiej się przejść.